درخواست توانیر از مردم؛
اشکالات شبکه برق و ادارات پرمصرف را اعلام کنید
شرکت توانیر در اطلاعیهای از هموطنان درخواست کرد که اشکالات شبکه برق و ادارات پرمصرف را اعلام کنند.
به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع شهروندان گرامی در سراسر کشور میرساند، صنعت برق در راستای ارتقای نظارتهای اجتماعی و بهبود خدمت رسانی، از همه مردم عزیز درخواست دارد:
1- در صورت مشاهده هرگونه مشکل در شبکه برق مانند اشکالات در روشنایی معابر، سیم پارگی، آسیب دیدگی پایههای برق، خاموشیهای ناشی از جریانات جوی یا حوادث طبیعی و تصادفات، استفاده غیرمجاز از برق، رمز ارزهای غیرمجاز، و...
2- در صورت حضور و یا مشاهده اداره و دستگاه اداری و اجرایی که نکات مدیریت مصرف برق (مانند قرار دادن دمای سرمایش کولر روی عددی پایینتر از 25 درجه، نورپردازیهای زائد در نمای ساختمان و محیط، روشنایی مازاد نیاز در روز یا شب و...)
مراتب را از طریق شماره تلفن 121 و یا اپلیکیشن برق من اطلاع دهند.
خاطرنشان می سازد، صنعت برق در نظر دارد در سراسر کشور، به پاس قدردانی مسئولیت اجتماعی هموطنان عزیز همکار در این طرح هدایایی را به قید قرعه اهدا کند.