خبرگزاری کار ایران

۸۶ درصد از شرکت‌های روسیه تحت تأثیر تحریم‌هاست

 ۸۶ درصد از شرکت‌های روسیه تحت تأثیر تحریم‌هاست
کد خبر : ۱۲۳۷۹۳۲

؛ بر اساس نتایج نظارت بر وضعیت تجاری ارائه شده توسط دفتر بازرگانی ریاست جمهوری روسیه، بوریس تیتوف، بیش از 86 درصد از شرکت‌ها در روسیه تحت تأثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا از اینترفاکس؛ بر اساس نتایج نظارت بر وضعیت تجاری ارائه شده توسط دفتر بازرگانی ریاست جمهوری روسیه، بوریس تیتوف، بیش از 86 درصد از شرکت‌ها در روسیه تحت تأثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

86.8 درصد از کارآفرینان مورد نظرسنجی تحت تأثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، از جمله 77.4 درصد گفته‌اند که خود را با تحریم‌ها وفق داده‌اند یا امیدوارند این کار را انجام دهند، و 11.7 درصد مجبور شده‌اند فعالیت‌های خود را به طور کامل یا متوقف کنند.

از روسای و صاحبان 6003 شرکت در 85 منطقه روسیه نظرسنجی صورت گرفته است.

بر اساس داده‌های نظارتی، اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان، یا 67.1 درصد، عواقب ناشی از رکود اقتصادی را تجربه کرده‌اند. از این تعداد، 29.4 درصد کاهش درآمد را گزارش کرده‌اند اما می‌گویند وضعیت تحت کنترل است. 

24.9 درصد دیگر از کارآفرینان وضعیت خود را به عنوان انقباضی توصیف می‌کنند و 7.1 درصد می‌گویند که در بحران هستند. در همین حال، 5.7 درصد از پاسخ دهندگان اعلام کردند که یا کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند یا قصد دارند در آینده نزدیک این کار را انجام دهند. تنها 10.4 درصد از پاسخ دهندگان ادعا می‌کنند که کسب و کار آنها پایدار و در حال رشد است.

این دفتر گفت: مهم‌ترین مشکل کاهش تقاضا است که توسط 62.2 درصد از پاسخ دهندگان گزارش شده و به دنبال آن کمبود سرمایه در گردش و شکاف نقدی، اختلال در زنجیره تامین و مشکلات در تحویل واردات است.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که دولت به اندازه کافی برای مقابله با تحریم‌ها عمل نمی‌کند، در حالی که تقریباً 35 درصد تلاش‌های دولت را "موثر" توصیف می‌کنند.

کسب و کارها از دولت انتظار دارند که با کاهش مالیات و رد برخی از بدهی‌ها به آنها کمک کند. آنها همچنین روی کاهش نرخ مشارکت بیمه به 15 درصد برای کل پایه حقوق، اعتبارات ارزان‌تر و قابل دسترس‌تر و توقف هزینه‌های انحصار طبیعی حساب می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز