خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان

موسسات مالی و اعتباری چگونه بدون مجوز آغاز به کار می‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای راه‌اندازی یک لبوفروشی نیاز به صد مجوز است اما چگونه صدها موسسه مالی و اعتباری در کشور ایجاد می‌شود و بعد از آن اعلام می‌کنند که موسسه بدون مجور است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عدنان زادهوش در 120 جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: در هر خیابانی که قدم می‌زنید با یک یا چند موسسه مالی اعتباری مواجه می‌شوید که در زیرنویس همه آنها عبارت "زیرنظر بانک مرکزی" را مشاهده می‌کنید.

وی افزود: اما متاسفانه ناگهان در صدا و سیما اعلام می‌شود یک موسسه مالی اعتباری بدون مجوز فعالیت می‌کند و براین اساس پول مردم بلوکه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: چند روز گذشته عده‌ای از دارندگان حساب در یکی از موسسات مالی اعتباری با پلاکاردی که بر روی آن نوشته شده بود" روحانی قرار بود پول بلوکه شده در خارج را آزاد کند اما حالا پول مردم خود را در داخل بلوکه کرد" در مقابل استانداری تجمع کرده بودند.

وی بیان کرد: واقعا مردم با این تدبیر و مدیریت چکار باید بکنند؛ نکند کلید حل این مشکل باز در آمریکا است، ظاهرا هیچ کس در این دولت نه خود را مسئول می‌داند و نه پاسخگو.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تذکرات شورای شهر در خصوص اقدامات شهرداری گفت: از ریاست شورا درخواست می‌شود تا تذکرات اعضای شورا از قبیل استفاده از اسامی مصوب در شورای شهر و پخش سراسری اذان را از شهرداری پیگیری کنند.

کد خبر : ۳۴۲۶۹۴