خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور خبر داد؛

راه‌اندازی ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه استعدادیابی ورزشی در سطح کشور

راه‌اندازی ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه استعدادیابی ورزشی در سطح کشور
کد خبر : ۱۵۴۶۸۷۲

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور گفت: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه استعدادیابی صبحگاهی و عصرگاهی ورزشی در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ سید علی مهاجر رئیس سازمان بسیج ورزش کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت، اظهار کرد: مجموعه ورزش بسیج کشور به دنبال توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای با مردم پایه کردن ورزش است.

وی ادامه داد: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری، مردمی‌کردن ورزش و ایجاد شور و نشاط در بسیجیان، ترویج و توسعه ورزش با تأکید بر مسجد محوری، اجرای آسان و ارزان ورزش در محلات، ارتباط برابری و برادری در بین ادیان و مذاهب مختلف ایران، تعامل با نهادها و استفاده از ظرفیت همه آنان، استفاده بهینه از امکانات ورزشی، کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی از جمله سیاست‌هایی است که سازمان بسیج ورزش کشور به‌شدت دنبال است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه استعدادیابی صبحگاهی و عصرگاهی ورزشی در سطح کشور راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط، اتحاد و انسجام‌بخشی با برگزاری مسابقات انفرادی و گروهی در سطح محلات استان‌های کشور از دیگر سیاست‌های راهبردی سازمان بسیج ورزش است.

 رئیس سازمان بسیج ورزش کشور توجه به تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها را از برنامه‌های مهم سازمان بسیج ورزش کشور برشمرد و اظهار کرد: تا کنون ۲۵۰۰ سالن، استخر و فضای ورزشی در سطح کشور تأسیس و فعال شده و همچنین ۲۹۰۰ مربی ورزشی را برای فعالیت در فضای ورزشی کشور آموزش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه عضویت در بسیج هیچ محدودیتی برای اقشار مختلف جامعه ندارد، بیان داشت: یکی از معاونت‌های ما اختصاص به ورزش بانوان در سطوح مختلف دارد.

سرهنگ مهاجر با اعلام این خبر که به مناسبت هفته بسیج به دنبال برگزاری مسابقات ملی زورخانه‌ای در کشور هستیم، گفت: هدف از این کار معرفی پهلوان بسیج کشور خواهد بود.

وی در خصوص فعالیت‌های باشگاه مقاومت خاطرنشان کرد: باشگاه مقاومت در سطح کشور تشکیل شده و باتوجه‌به مسائل حرفه‌ای که وجود دارد اهداف خاصی را دنبال می‌کند که پرورش ورزشکار حرفه‌ای در تراز انقلاب اسلامی از جمله این اهداف است، تیم مقاومت سپاسی شیراز که به‌اشتباه فجر سپاسی گفته می‌شود از جمله تیم‌های فوتبال باشگاه مقاومت است.

رئیس سازمان بسیج ورزش کشور با اشاره به رسالت رسانه در حمایت از ورزش و ورزشکاران، اظهار کرد: ورزش ظرفیت بسیار بالایی در عرصه دیپلماسی دارد و رسانه‌ها نیز در این عرصه می‌توانند نقش‌آفرینی بسیار مؤثری داشته باشند و مهم‌ترین اصل در هر عرصه فعالیتی حوزه رسانه است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های کمتر دیده شده و مغفول ورزشی را با پایگاه‌های استعدادیابی کشف و فعال می‌کنیم، گفت: هرکسی که نظام و کشور خود را دوست دارد و پرچم ایران را در عرصه‌های مختلف بالا می‌برد از قهرمانان و پهلوانان این کشور و یک بسیجی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز