خبرگزاری کار ایران

در ۷ ماهه اول سال جاری در استان اصفهان صورت گرفت:

کشف بیش از ۵۰۰ انشعاب غیر مجاز آب و فاضلاب در استان اصفهان

کد خبر : ۱۳۰۸۸۹

در هفت ماهه امسال ۵۲۱ انشعاب غیر مجاز آب و فاضلاب در استان اصفهان کشف شد که در مجموع بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برای شرکت آبفای استان اصفهان در آمد ایجاد کرده است.

ایلنا: در هفت ماهه امسال ۵۲۱ انشعاب غیر مجاز آب و فاضلاب در استان اصفهان کشف شد که در مجموع بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برای شرکت آبفای استان اصفهان در آمد ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان به نقل از معاونت خدمات مشترکین و در آمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از این تعداد انشعاب غیر مجاز کشف شده، تعداد ۳۶۱ فقره انشعاب آب و ۱۶۰ فقره انشعاب فاضلاب بود که با تلاش ماموران این شرکت کشف و اطلاع داده شد.

پس از قطع اولیه انشعابات غیر مجاز، از متخلفان خواسته شد تا پس از سپری کردن مراحل قانونی نسبت به تبدیل انشعابات غیر مجاز خود به انشعابات مجاز اقدام نماید.

گفتنی است پس از اخذ مدارک مورد نیاز، جرائم و حق انشعاب از متقاضیان، انشعابات آنان به مجاز تبدیل و دوباره نصب شد و تبدیل انشعابات غیر مجاز آب و فاضلاب به انشعابات مجاز، در هفت ماهه سال جاری در مجموع بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درآمد ایجاد کرده است.

ضمن آنکه کشف انشعابات غیرمجاز آب تأثیر بسزایی در کاهش میزان آب به حساب نیامده نیز دارد گفتنی است علی رغم اینکه وجود انشعابات غیرمجاز نسبت به کل انشعابات در استان اصفهان ناچیز می باشد ولی با این حال موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز