از آذرماه اجرا می شود ؛
انجام تمامی خدمات شرکت توزیع برق گیلان از طریق اپلیکیشن «برق من»
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از عدم امکان ارائه خدمات به صورت حضوری از ابتدای آذر سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت،محمد اسماعیل هنرمند، خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات سریع و آنلاین از ابتدای آذر سال جاری تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است و هیچگونه مراجعه حضوری پذیرفته نخواهد شد.
هنرمند گفت: مردم استان میتوانند اپلکیشن برق من را از نرمافزار کافه بازار یا سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir دانلود و پس از ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب برق خود، تمامی خدمات مورد نیاز را از این طریق دریافت کنند.
او گفت: باوجود شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور این اپلیکیشن کمک قابل توجه به شهروندان برای ماندن در خانه و دریافت خدمات از راه دور خواهد کرد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان به طرح ملی و مهم برق امید اشاره کرد و افزود: مشترکان کم مصرف در این طرح از برق رایگان برخوردار خواهند شد و همشهریان گرامی میتوانند برای آگاهی از قرار گیری در دستهبندی کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف به قسمت برق امید در اپلیکشین «برق من» مراجعه کنند.