خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار البرز:

گام نخست پویش همدلی مومنانه در ملک آباد با توزیع هزار بسته معیشتی آغاز شد

گام نخست پویش همدلی مومنانه در ملک آباد با توزیع هزار بسته معیشتی آغاز شد
کد خبر : ۹۰۸۲۴۹

استاندار البرز گفت: پیرو راه اندازی پویش ملی «بخشش ایرانیان» و با جذب ۵ میلیارد تومان اعتبار از طرف رئیس بنیاد مستضعفان کشور، در فاز اول هزار بسته حمایتی مهیا شد که در محله کمتر برخوردار ملک‌آباد، توزیع شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیزاله شهبازی در راستای پویش ملی بخشش ایرانیان پیرو منویات مقام معظم رهبری امروز در مراسم پویش همدلی مومنانه که با حضور خیرین، نیکوکاران و مدیران استانی در مصلای چهارباغ ملک آباد برگزار شد، گفت: استان البرز همواره در کار نیک، پیشتاز  است و در این راستا طی جلسه ای با رییس بنیاد مستضعفان کشور، موضوعات استانی مطرح شد.

وی افزود: به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، مردم البرز در بحث کمک و بخشش همواره شهره بوده و در این ارتباط سال گذشته نیز رتبه نخست نیکوکاری کشور را به خود اختصاص داده است.

شهبازی با اشاره به مشکلات پیش آمده از شیوع کرونا که تمام دنیا را متاثر کرده است، گفت: طی دو ماه اخیر، تصمیمات بسیاری در راستای کنترل این بیماری اتخاذ گردید که خسارت کمتری به مردم کشور وارد شد.

وی از طرح فاصله گذاری اجتماعی، یاد کرد و ادامه داد: این طرح توسط بخشی از کسبه، اصناف و تولیدکنندگان البرز که جلودار مقابله با کرونا بوده و داوطلبانه نسبت به همراهی با سیاست دولت اقدام به تعطیلی موقت واحد خود داشتند منجربه نعطیلی اصناف و واحدهایی شد که با از دست دادن کسب و کار و ثروت خود، مشکلاتی برای آنها رقم خورد.

استاندار البرز گفت: مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش های مومنامه و پویش بخشش ایرانیان تاکید کردند که با بهره گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در دستگاههای مرنبط برای کمک، وارد میدان شوند. 

شهبازی از استان البرز به عنوان استان پیشرو یاد کرد و گفت،: در این ارتباط در البرز تلاش شد برای محرومان و اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع کرونا، کمک رسانی انجام شود.

وی به درخواست مطرح شده برای کمک به خسارت دیدگان استان اشاره کرد و اذعان داشت: با قبول این درخواست و تخصیص ۵ میلیارد تومان از طرف رییس بنیاد مستضعفان کشور، امروز در فاز نخست در قالب توزیع هزار بسته حمایتی به مردم کم برخوردار ملک آباد کمک شد.

وی از کمیته امداد استان البرز به عنوان متولی این موضوع یاد کرد و از همراهی بنیاد مستضعفان کشور و استانداری البرز در تحقق این امر نام برد و گفت: کمک های معیشتی در فاز دوم‌ و در راستای کمک به اشتغال و کسب و کار در دوران پسا کرونا ادامه خواهد داشت.

شهبازی‌تاکید کرد و گفت: مردم به عنوان ولی نعمتان ما، صاحبان انقلاب و کشور محسوب می‌شوند و مسئولان باید در این شرایط شیوع بیماری، تدابیر لازم را برای امداد و کمک اتخاذ کنند، لذا با توجه به این مهم، همواره کمک و امور خیرخواهانه استمرار خواهد داشت و برای سایر نقاط نیز چنین تدبیری اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز