خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار یزد عنوان کرد:

مسیر تفرجگاه های یزد مسدود شد/ تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی

مسیر تفرجگاه های یزد مسدود شد/ تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی
کد خبر : ۸۹۱۸۲۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: مسیر تمامی تفرجگاه های یزد مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محسن صادقیان با اشاره به تصمیمات ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال کرونا اظهار داشت: به تمام شهرداری‌های شهرهای استان، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره‌کل میراث فرهنگی استان ابلاغ شده تا اقدامات لازم به‌منظور تعطیلی بوستان‌ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌ها را انجام دهند.

وی با تاکید بر تعطیلی و مسدود شدن مسیر تفرجگاه‌های شهرها و روستاها و عدم هرگونه تجمع در این اماکن ادامه داد: تمام شهرداران و مدیران‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با قید فوریت تدابیر و اقدامات لازم و موثر جهت تعطیلی مراکز مذکور و جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان در این مراکز با هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کوید 19 و قطع زنجیره انتقال بیماری تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تاکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی استان عنوان کرد: شبکه استانی صدا و سیما، خبرگزاری ها، ‌مطبوعات و رسانه های محلی و امکانات تبلیغات شهری و فضای مجازی به منظور همکاری حداکثری شهروندان در این موضوع دیده شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت هیچ‌گونه خدماتی توسط غرفه ها و سایر مراکز موجود در پارک‌ها و بوستانها ارائه نخواهد شد اضافه کرد: همچنین از اکیپ های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سدمعبر شهرداری به منظور مسدود نمودن راههای ورودی به این مکان ها و جلوگیری از حضور دست فروش ها در داخل پارک ها و اطراف آن استفاده خواهد شد.

صادقیان همچنین بیان داشت: تمامی مسیرهای ورود و خروج به استان مسدود است و تنها مسیر پل تقوی به میدان جانباز با کنترل شدید باز است که در روزهای 12 و 13 فروردین مسیر خروجی مسدود خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌ماه توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان ممنوع بوده و با خودروهای توقف شده به مانند متخلف برخورد می‌شود و با توقیف یک ماهه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، ‌برای متخلفان اعمال قانون خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز