خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان مطرح کرد:

مشاوران پل ارتباط مردم و پلیس هستند/ فرهنگ سازی از مقاطع ابتدایی، ضرورت دارد

مشاوران پل ارتباط مردم و پلیس هستند/ فرهنگ سازی از مقاطع ابتدایی، ضرورت دارد
کد خبر : ۶۲۸۹۱۵

فرمانده انتظامی استان در نشست صمیمی با مشاوران و نخبگان جوان، گفت: مشاوران نقش موثری در تعامل و ارتباط مردم با پلیس دارند. 

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشستی با حضور  مشاوران و نخبگان جوان ضمن اشاره به این که مشاوران و مددکاران نقش موثر و سازنده‌ای در بحث تعامل و ارتباط مردمی ایفا می‌کنند، گفت: مشاوران پل ارتباطی پلیس و مردم به منظور رفع مشکلات و پیشگیری از جرائم هستند.

فرمانده انتظامی استان در این گردهمایی با اشاره به ضرورت آموزش در جامعه تاکید کرد: نیاز آموزش در جامعه و دستگاه‌های اجرایی بیش از آن چیزی که وجود دارد ، احساس می‌شود.

وی افزود: بسیاری از کج‌روی‌ها و مشکلات در جامعه به دلیل کنجکاوی و عدم آموزش جوانان است و اگر آموزش مناسب در جامعه نباشد و در این رابطه فرهنگ سازی صورت نگرفته باشد شاهد آسیب‌های جبران ناپذیری در جوانان و در نهایت تأثیر آن بر اجتماع خواهیم بود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکلات جوانان در جامعه نیازمند فرهنگ سازی صحیح و اصولی از مقاطع ابتدایی است و این به خودی خود باعث افزایش سطح رضایت مندی مردم و بهبود عملکرد پلیس در سطح جامعه می‌شود.

سردار محمدیان با اشاره به تمام تلاش هایی که در بحث آموزش و برنامه های زیر ساختی صورت گرفته، یادآور شد: استان البرز در برنامه‌های خود به خصوص در بحث فرهنگ و آموزش نیازمند تلاش بیشتر مسئولان در این حوزه است.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تاکید بر اهمیت نظرات و مطالبات مردم در زمینه‌ی رفع مشکلات تصریح کرد: نظر خواهی و یاری گرفتن از شهروندان امری واجب است و سبب بهبود عملکرد و سرعت عمل پلیس شده و از آنجایی که مشاوران و مددکاران اجتماعی هر لحظه با مردم در ارتباط هستند می‌توانند بهترین برنامه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص بهبود مشکلات و عملکرد پلیس ارائه دهند.

وی در پایان عنوان کرد: سامانه‌ فوریت‌های پلیسی 197 به منظور دریافت نظرات و مشکلات مردم در خصوص نارضایتی‌ها، انتقادات و پیشنهادات نسبت به کارکنان ناجا راه‌اندازی شده و به صورت 24 ساعته آماده دریافت مطالبات مردم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز