خبرگزاری کار ایران

اکبری عنوان کرد:

استان اردبیل از استعدادهای خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۵۴

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل از استعدادهای خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، علی اکبری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل جایگاه استان اردبیل را در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی، تمدنی و توانمندی‌های بخش کشاورزی بی نظیر عنوان کرد و گفت: قطعا با رفع خلاهای مدیریتی و همچنین توجه به نیروی انسانی کارآمد و به روز کردن امکانات و تکنولوژی ها در حوزه آب و خاک قادر خواهیم بود روند تولید خود را در بخش های مختلف تقویت کنیم.

وی ادامه داد: استان اردبیل از استعدادهای خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دسترنج تلاشگران این عرصه در تولید سیب زمینی، گندم و محصولات باغی گاه به حراج گذاشته شده و به دلیل نبود مدیریت و نوسانات بازار با چالش هایی روبرو می شود اظهار امیدواری کرد: با تدبیر و برنامه ریزی مجلس و دولت زمینه حل این مشکلات فراهم آید.

اکبری توجه به حوزه تحقیق و همچنین پژوهش و ارتقای توانمندی بخش کشاورزی را با تکیه بر امکانات و شرایط موجود یادآور شد و افزود: در این سفر مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، محیط زیست و شیلات نمایندگان مجلس را در رسیدگی به مشکل کشاورزان یاری می‌کنند که امیدواریم از آثار پرخیر و برکت این سفر دو روزه اهالی استان اردبیل در قالب تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی های مناسب بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز