برترینهای صنعت تبلیغات ایران معرفی شدند؛
6 شاهین؛ سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران
در دومین دوره جشنواره برترینهای تبلیغات ایران فعالیتهای تبلیغاتی کشور در چهار بخش مسابقه، نمایشگاه جنبی، کارگاههای آموزشی و سخنرانیهای علمی و ویژهنامه جشنواره، مورد سنجش قرار گرفت تا برترینهای تبلیغ ایران معرفی شوند.
به گزارش ایلنا، دومین دوره جشنواره برترینهای تبلیغات ایران، با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» در چهار بخش یاد شده در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
این جشنواره که با چشمانداز تبدیل شدن به یکی از جشنوارههای بینالمللی معتبر و معروف جهان، قدم در راه نوآوری و خلاقیت گذاشته، با داوری فعالیتهای تبلیغاتی کشور سعی در اعتلای کیفیت این فضا دارد .
بر اساس این گزاش، در دومین سال فعالیت این رویداد، آژانس تبلیغاتی بادکوبه، 6 جایزه در بخشهای مختلف را کسب کرد، که 3 شاهین طلایی، یک شاهین نقرهای و دو شاهین برنزی حاصل این حضور و رقابت بود.
بر پایه این اطلاع، در بخش مسابقه«آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی»، آگهی تلویزیونی«رخداد» (سفارش کمیته امداد امامخمینی(ره) و ایدهپردازی و تولید بادکوبه)، آگهی تلویزیونی «فامیلا» و آگهی رادیویی لنت پارس (به نام «بیصدا») برندگان شاهین طلایی شدند.
در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم، آگهی بانکملت به شاهین نقرهای رسید و دو شاهین برنزی اعطا شده به این آژانس نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی "جادو با سیف" برند سیف، این آژانس بودند.
در این حوزه،بابک بادکوبه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها و عیار سنجی فعالیت های حوزه تبلیغات گفت: این آژانس تبلیغاتی به صنعت تبلیغات نگاهی فراتر از حد معمول دارد و معتقدیم کار باید بهصورت گروهی انجام شود.
او ادامه داد: برای موفقیت نیازمند پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند و نگاهی را درک کنند که افقهای جهانی را ببیند.
وی تاکید کرد: با این دیدگاه، موفقیت حاصله این شرکت، متعلق به تمام خانواده بزرگ بادکوبه و برای صنعت تبلیغات در ایران است؛چرا که ما به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بینالمللی خواهیم بود.