تاکید فرماندار ماسال بر عدم وجود تبعیض در برخورد با ارباب رجوع
فرماندار ماسال با تاکید بر عدم وجود تبعیض در خدماترسانی به مردم گفت: تامین امکانات مورد نیاز شهروندان در حوزههای مختلف و تکریم ارباب رجوع ازجمله موارد مربوط به حقوق شهروندی است که ادارات شهرستان باید به آن بطور ویژه توجه نمایند.
به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماسال گفت: ادامه حیات و پیشبرد برنامهریزیهای هر جامعه به میزان مقبولیت برنامهریزان در بین افراد جامعه وابسته است.
وی با تاکید بر لزوم تامین سازو کارها و نیازمندیهای اداره جامعه در جهت خدمترسانی هرچه بهتر به مردم، اظهار داشت: وقتی مردم به اراده حاکمیت برای حل مسائل خود پی ببرند، مقبولیت در جامعه ادامه خواهد یافت.
فرماندار ماسال ادامه داد: خوشبختانه با وجود مقام معظم رهبری و تذکرات به جای ایشان، کاستیهای نظام همواره رفع و تنظیم میشود و با وجود این ساختار نظام جمهوری اسلامی مشکلی نخواهد داشت.
قاسم نژاد عدم وجود صداقت در قبال مردم، بیتوجهی به اخلاق اسلامی، فقدان راهبرد و برنامهریزی جهت طبقات مختلف جامعه و نادیده انگاشتن آرای مردم را زمینهساز زیر سؤال رفتن مشروعیت حاکمیت دانست و خاطرنشان کرد: در همین سالهای اخیر شاهد فروپاشی نظام سیاسی برخی از کشورها به جهت فقدان مقبولیت عمومی بودهایم.
وی با تاکید بر عدم وجود تبعیض در خدماترسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی گفت: تامین امکانات مورد نیاز شهروندان در حوزههای مختلف و تکریم ارباب رجوع ازجمله موارد مربوط به حقوق شهروندی است که ادارات شهرستان باید به آن به طور ویژه توجه نمایند.
فرماندار ماسال با اشاره به حقوق متقابل دولت و ملت اظهار داشت: براساس آموزههای دینی و قانون اساسی حق حاکمیت بر مردم و مردم بر حاکمیت دوطرفه است و مردم نیز باید به اجرای قوانین پایبند باشند.
قاسم نژاد افزود: ما به عنوان مسئولین نظام که داعیه عدالتخواهی داریم باید رفتار و کردار خود را براساس موازین دینی و قانونی تنظیم کنیم و در صورتی که این کار را انجام دهیم رضایت الهی و مردم را در پی خواهد داشت.
امام جمعه شهرستان ماسال نیز در این جلسه با تاکید بر بررسی مشکلات و موانع پیش روی حقوق شهروندی به صورت مصداقی، اظهار داشت: باید با آسیبشناسی دقیق مسائل و مشکلات مردم، نسبت به ارتفاع آن دسته از آسیبهایی که با اختیارات شهرستانی قابل رفع شدن هستند، اقدام نماییم.
سیدهادی موسوی تکریم ارباب رجوع و داشتن برخورد مناسب با مردم از سوی مسئولین را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح داشت: مدیران باید در برخورد با ارباب رجوع از ویژگی صبر برخوردار باشند و این روحیه را در میان کارکنان اداره خویش نیز ترویج کنند.