خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

تمامی خبرنگاران آستارا در انعکاس عملکرد دولت تدبیر و امید تلاش کرده‌اند

به جرأت می توانم بگویم که تمامی خبرنگاران آستارایی از عملکرد دولت تدبیر و امید نیز حمایت همه جانبه را به عمل آورده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، لحظاتی پیش همت سیروس شفقی فرماندار آستارا از خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات محلی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور معاونین فرمانداری و بخشداران منطقه و نیز 23 نفر از خبرنگاران این شهرستان برگزار شد، خبرنگار ایرنا به نمایندگی از خبرنگاران خبرگزاری ها و مدیر مسئول ماهنامه «یاشام» به نمایندگی از مطبوعات محلی به بیان مشکلات صنفی خود از جمله ایجاد درآمدزایی برای خبرنگاران در قالب تشکیل تعاونی ها، تشکیل انجمن صنفی داخلی، برگزاری دوره های مختلف آموزشی خبر نویسی، قطع یارانه مطبوعات و پیگیری  پرداخت مجدد آن و مسائلی از این دست پرداختند.

سیروس شفقی در پاسخ به خواسته های خبرنگاران ضمن گرامیداشت شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: بنده همیشه بهترین اوقات خود را با شما خبرنگاران گذرانده ام و به خوبی می دانم که خبرنگاران به معنای واقعی، چشم و گوش مسئولین و مردم هستند.

وی با اشاره به حساسیت حرفه خبرنگاری گفت: علم و دانش و تجربه و جسارت در کنار دقت و صحت و سرعت در ارسال یک خبر از ویژگی های بارز یک خبرنگار خبره می باشد که خوشبختانه خبرنگاران آستارایی از همه این ویژگی ها برخوردار هستند.

وی همچنین تصریح کرد: به جرأت می توانم بگویم که تمامی خبرنگاران آستارایی از عملکرد دولت تدبیر و امید نیز حمایت همه جانبه را به عمل آورده اند و از انعکاس موفقیت دولت آقای روحانی در منطقه چیزی را کم نگذاشته اند که این نشان از درایت و تیزبینی آنان دارد.

شفقتی بیان داشت: ایجاد یأس در جامعه هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و جامعه ای پویا خواهد بود که امیدوار باشد و این مهم همواره با دست توانای خبرنگاران محقق می‌گردد.

فرماندار آستارا با دعوت خبرنگاران به اتحاد و همدلی و در پاسخ به خواسته‌های آنان گفت: همه خواسته‌های خبرنگاران پیگیری خواهد شد و حتی فرمانداری آستارا آمادگی  این را دارد تا جشنواره مطبوعات محلی استان گیلان را در این شهرستان برگزار کند.

گفتنی است در شهرستان 88 هزار نفری آستارا6 خبرگزاری،2 ماهنامه، 2 دوهفته نامه، دو هفته نامه و یک مجله فعالیت دارند.

کد خبر : ۳۹۹۱۸۷