خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه

هر شهروندی باید بتواند مشکلاتش را مطرح کند

شهردار کرمانشاه گفت: هر شهروندی باید بتواند مشکلاتش را مطرح کند و برای حل مشکلش تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی، دوشنبه هرهفته به دیدار با مردم و حل مشکلات آنها اختصاص داده است و این روز شاهد رفت و آمدهای بسیاری در دفتر وی هستیم.

در این دیدارها، هر یک از شهروندان به صورت انفرادی مشکلات و مسایل خود را که به نوعی به شهرداری کرمانشاه مرتبط است را با شهردار در میان می‌گذارند و وی نیز مطابق با آیین نامه‌های شهرداری به این مسایل رسیدگی می‌کند.

شعبانی در حاشیه یکی از این دیدارها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: هر شهروندی باید بتواند مشکلاتش را مطرح کند و مسئولان نیز باید برای حل مشکلات مردم این شهر در چارچوب قانون تلاش کنند.

شهردار کرمانشاه گفت: مدیران مناطق شهرداری نیز در هفته روزی را به دیدار چهره به چهره با شهروندان اختصاص می‌دهند و در این دیدار باید مشکلات مردم را حل کنند.

شعبانی تاکید کرد: در نظام مردمی ما و با توجه به اصل پاسخگویی، مسئولین و از جمله مدیران شهرداری می‌بایست برای دیدار مستقیم و چهره به چهره با شهروندان زمانی را مشخص کنند تا مردم بیایند و مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند.

وی بار دیگر به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات مردمی تاکید کرد و افزود: مدیران کلانشهر کرمانشاه، می‌بایست موضوع برگزاری ملاقات مردمی را از مهمترین برنامه‌های خود قرار دهند و هر شهروندی باید بتواند امکان دیدار با مدیر مورد نظر خود را داشته باشد.

گفتنی‌ست شهروندانی که مایل به ملاقات با شهردار کرمانشاه هستند، می‌توانند چند روز قبل با مراجعه به شهرداری مرکز برای این دیدار با دکتر شعبانی، به مسئول مربوطه مراجعه و نام نویسی کنند.

کد خبر : ۳۲۵۵۷۲