خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه

10 هزار بسته اطلاع رسانی بین زائران اربعین توزیع می‌کند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته تبلیغاتی درمیان زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مرتضی حسینی فر با اشاره به قرار گرفتن استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار برای مشرف شدن به کربلای معلی گفت: این نخستین بار است که کمیته امداد استان کرمانشاه مبادرت به توزیع ۱۰ هزار بسته تبلیغاتی در میان زائرین امام حسین (ع) با ماهیت جذب خیرین و حامیان نیکوکار و اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد این نهاد کرده است.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه پکیج‌های اطلاع رسانی حاوی ۱۰ کارت با موضوعاتی پیرامون ترغیب زائرین خداجوی حسینی به تامین مسکن خانوارهای نیازمند، کمک به ازدواج جوانان مددجو، تامین مایحتاج خانوارهای بی‌سرپرست، کمک به تحصیل دانش آموزان محروم و اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد در سنوات گذشته است.

حسینی فر با تاکید بر اینکه هم اکنون کار توزیع این بسته‌های اطلاع رسانی آغاز شده است خاطرنشان کرد: بسته‌های مذکور بین زائرین اربعین حسینی عبور کننده از شهرستان‌های کنگاور، صحنه، کرمانشاه و اسلام آبادغرب، دالاهو، سرپل ذهاب و گیلانغرب توزیع می‌شود که توزیع این بسته‌ها پس از بازگشت زوار نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این بسته‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی با همکاری نیروهای رسمی معاونت مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، مسئولین امور خیریه، مسئولین اجرای مراکز نیکوکاری، روحانیون زکات، اعضای تشکل‌های بانوان، امدادیاران و نیروهای مردمی استان در میان زائرین اباعبدالله الحسین توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با یادآوری اینکه خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان حسینی از استان کرمانشاه تردد می‌کنند اظهار امیدواری کرد: بسته‌های مذکور موجب تشویق و ترغیب عزاداران حسینی به همکاری گسترده با کمیته امداد جهت حمایت از ۶۳ هزار خانوار مددجو در استان کرمانشاه شود.

کد خبر : ۳۲۵۴۳۹