خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

راهیابی دو فیلم از بوشهر به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر از راهیابی دو فیلم به چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در بخش دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر، حبیب فکوری گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛ جشنواره‌ای سینمایی است که سالیانه توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و دفتر تأمین رسانه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فکوری افزود: این جشنواره قدیمی‌ترین جشنواره فیلم در ایران است و به بررسی آثار علمی آموزشی با نگاه به امور درسی اختصاص دارد.

 وی ادامه داد: جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، بستر مناسبی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان است تا ایده‌های آموزشی، تربیتی و علمی خود را خلاقانه در قاب فیلم به تصویر بکشند.

 فکوری با تاکید بر نقش و اثر تربیتی جشنواره فیلم رشد اظهار کرد: استان بوشهر در دوره‌های پیشین، سهم و نقش کمی در اجرای این جشنواره داشته است اما خوشبختانه سال گذشته برای نخستین بار شاهد اجرا و برگزاری مطلوب نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره به‌صورت همزمان در سراسر استان بودیم.

 وی در پایان اظهار امیدواری کرد‌: در سال‌های آتی با برنامه‌ریزی و تلاش، شاهد حضور و موفقیت پررنگ و بیشتر آثار دانش‌آموزان و معلمان استان بوشهر در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد باشیم.

کد خبر : ۳۲۴۲۷۸