خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد

70 درصد از مطالبات شرکت گاز کرمانشاه وصول شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در 6 ماهه سالجاری بیش از 70 درصد از مطالبات شرکت گاز از مشترکین در استان کرمانشاه وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، حمید فانی اظهار کرد: در 6 ماهه سالجاری بیش از 70 درصدی از مطالبات شرک گاز از مشترکین در استان کرمانشاه وصول شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: میزان مطالبات این شرکت از مشترکین در بخشهای مختلف از 230 میلیارد تومان در اسفندماه سال گذشته به 135 میلیارد تومان در ابتدای مهر ماه سال جاری رسیده است.

وی عنوان کرد: وصول مطالبات شرکت در سال جاری با جدیت پیگیری شد که منجر به کاهش قابل ملاحظه مطالبات در 6 ماهه اول امسال شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، تصریح کرد: در بخش خانگی فرایند وصول مطالبات معوق به پیمانکار واگذار شد و در سایر بخشها مانند صنایع و سی.ان.جی هم با برنامه ریزی دقیق و پیگیریهای متعدد حجم مطالبات شرکت به نحو قابل توجهی کاهش یافت.

وی همچنین بر کمک و همراهی مدیریت ارشد استان برای وصول مطالبات اشاره و اظهار کرد: هماهنگی انجام گرفته با مدیران استان و مساعدت و همراهی مجموعه استانداری و فرمانداران در جهت وصول مطالبات شرکت گاز از مشترکین بدهکار بسیار حایز اهمیت بود.

فانی بر استمرار برنامه های شرکت گاز استان کرمانشاه در زمینه وصول مطالبات و احقاق حقوق عمومی از مشترکین بدهکار در بخشهای مختلف تاکید کرد.

کد خبر : ۳۲۱۰۳۵