خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رضوانشهر

مراسم عزاداری محرم به سخنرانی‌‌های انتخاباتی تبدیل نشوند

معاون فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه در مراسم عزاداری محرم نباید تریبون را در اختیار افرادی که کاندیدای انتخابات مجلس هستند قرار داد، گفت: مداحان نیز در این ایام بزرگ برای ایجاد وحدت بیشتر در جامعه تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم چراغی در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به تبیین اهداف جلسه پرداخت و افزود: ملت ایران هرگز روحیه استکبارستیزی خود را کنار نگذاشته‌است.

وی اظهار کرد: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۴۳، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در ۱۳ آبان سال ۵۸ فراموش شدنی نیستند لذا سیزدهم آبان در تاریخ معاصر ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

چراغی با بیان اینکه هر ساله مردم به پاس گرامیداشت شهدا حضور چشمگیری در مراسمات و راهپیمایی‌ها دارند، افزود: ملت همیشه در صحنه کشورمان برای حمایت از مظلومان در این روز مهم خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به نمایش می‌گذارند.

معاون فرماندار رضوانشهر با اشاره به شرایط کنونی مذاکره و تحریم‌های ظالمانه از سوی استکبار جهانی، گفت: نظام اسلامی ایران مدافع حق مظلومان در جهان بوده و با وحدت کلمه به آن پایبند است.

چراغی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب به دنیا ثابت نمود که هنوز در صحنه است، تصریح کرد: ملت ایران در حمایت از مردمان مظلوم جهان و سرکوب کردن استکبار جهانی یک گام به عقب ننشسته بلکه جدی‌تر نیز عمل می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه ملت ایران هرگز روحیه استکبارستیزی خود را کنار نگذاشته ‌اند، یادآور شد: کشورمان امروز در حال رشد و شکوفایی بوده و با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان با عزت و افتخار در عرصه‌های مختلف دستاوردهای مهمی به دست آورده‌است.

این مقام مسئول، اهمیت ۱۳ آبان و انتقال مفاهیم آن به نسل جوان و نوجوان را مهم دانست و عنوان کرد: ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان است.

وی در ادامه از مسئولان رضوانشهر خواست تا تریبون را برای افرادی که کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند قرار ندهند و مداحان نیز در این ایام بزرگ برای وحدت بیشتر در شهرستان تلاش کنند.

همچنین امام جمعه پره‌سر نیز در این جلسه با تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: رخداد ۱۳ آبان برای پیشبرد اهداف دین نقش مهمی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا امروز با ایجاد ترس و وحشت در دنیا به دنبال چپاول اموال است، گفت: استکبار جهانی با به وجود آوردن گروه‌های تکفیری و داعش به دنبال ضربه زدن به وحدت مسلمانان است.

کد خبر : ۳۱۴۹۶۷