خبرگزاری کار ایران

افتتاح بخش نابینایان کتابخانه الغدیر خمینی شهر

بخش نابینایان کتابخانه الغدیر با حضور امام جمعه شهرستان جناب آقای آیت الله رحیمی و عکافیان معاون سیاسی فرماندار خمینی شهر و رییس سازمان بهزیستی شهرستان خمینی شهر، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم که با حضور بیش از ۵۰ نفر از روشندلان شهرستان خمینی شهر برگزار شد و طی آن سیروس امیدی فر سرپرست اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی شهر در مورد الزام وجود این بخش و اهداف اداره کتابخانه‌ها و ارائه خدمات به روشندلان و کم بینایان گرامی توضیحاتی را ارائه نمود.

رسول رضایی مسئول بخش نابینایان کتابخانه ولیعصر اصفهان ضمن اشاره به پتانسیل‌های موجود در روشندلان خمینی شهر، موضوعات کتابهای گویا و نحوه استفاده از این کتاب‌ها را شرح داد.

در ادامه آیت الله رحیمی با عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم از این اقدام خداپسندانه و نیکوکارانه استقبال نمود و با بیان حدیثی از امام صادق (ع) از استعدادهای شگرف و بزرگ نابینایان نام برد.

در پایان مراسم از نابینایان و کم بینایان فعال در رشته‌های ورزشی نیز تقدیر شد از جمله خانم راضیه محمودی که رکورد دار پرتاب دیسک در آسیا می‌باشند.

بخش نابینایان کتابخانه الغدیر دارای ۲۰۰۰ عنوان کتاب گویا در موضوعات مختلف و یک عنوان روزنامه به خط بریل می‌باشد که پاسخگوی نیازهای جامعه روشندل خمینی شهر است.

کد خبر : ۳۱۴۹۰۲