خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید ورزش و جوانان آستارا در گفت‌وگو با ایلنا

فوتبال آستارا را احیا می‌کنم

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به فروش امتیاز تنها تیم فوتبال این شهرستان، گفت: متاسفانه سالیان گذشته در زمینه فوتبال در این شهرستان شاهد کم کاری و بی‌توجهی‌های بسیاری بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمین ساسانیان قهرمان اسبق کشتی گیلان اخیرا به ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا منصوب شده است. وی متولد سال ۱۳۵۵ در آستارا و دارای مدرک کار‌شناسی مدیریت دولتی می‌باشد. ساسانیان علاوه بر اینکه از قهرمانان کشتی استان به شمار می‌رود از چهره‌های فرهنگی شهرستان آستارا نیز به حساب می‌آید و پیش از اینکه به ریاست ورزش شهرستان برسد، مدیریت هنرستان شهید حاجی عباسی آستارا را عهده دار بوده و در «مدیریت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان» دارای رتبه ۱ در آستارا، رتبه ۳ در گیلان و در بین ۶۶۴ هنرستان در ایران، موفق به اخذ رتبهٔ ۱۰ کشوری شده است.

وی در سال ۸۱ قهرمان وزن ۷۴ کیلوی کشتی آزاد گیلان و در سال ۸۳ قهرمان وزن ۸۴ کیلوی دانشجویان منطقه‌ای ایران در مازندران شد. این ورزشکار برجسته در سال ۸۰ مسئول برگزاری مسابقات کشتی کشوری در لاهیجان بوده و در مسابقات قهرمانی استان نیز که در سال ۸۵ و در تالش برگزار شد، ریاست کمیته فنی و مربیان را بر عهده داشته است. وی در حال حاضر مسئولیت استعداد یابی و نیز مسئول کمیته فنی کشتی شهرستان آستارا را نیز عهده دار است.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، در رابطه با اولویت‌های خود اظهار داشت: هر چند رشته اصلی من کشتی است، اما با توجه به استعدادهای فراوان ورزشی که در این شهرستان وجود دارد، برنامه‌های مفصلی را تدارک دیده‌ام تا انشاءالله بتوانم در ورزش شهرستان تحولی بنیادین بوجود آورم.

وی با اشاره به فروش امتیاز تنها تیم فوتبال آستارا و همچنین تیتر یکی از نشریات محلی با عنوان «آستارا؛ شهر بی‌فوتبال» گفت: متاسفانه باید بگویم که در این مورد شاهد کم کاری و بی‌توجهی بعضی‌ها به فوتبال بوده‌ایم که بنده با توجه به شناسایی مشکلات موجود، همه تلاشم را خواهم کرد تا بار دیگر فوتبال را به این شهرستان برگردانم.

ساسانیان با بیان اینکه در این فرصت کوتاه با مشکلات بعضی از هیئت‌های ورزشی آشنا شده‌ام، افزود: با توجه به توانایی‌هایی که در خود و کارگروه خود سراغ دارم، قول می‌دهم در وهله اول مشکلات رشته‌هایی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بوکس، ژیمناستیک، دو میدانی، ورزش‌های رزمی، آماده گی ی جسمانی، شنا، شطرنج و کشتی را مورد بررسی قرار داده و با همکاری دیگر مسئولان و نیز همیاری خیرین و اسپانسرهای مالی در رفع این مشکلات و پیشرفت روزافزون ورزش این شهرستان قدم‌هایی جدی برای جوانان خوب و با استعداد این خطه مرزی و بندری بردارم.

کد خبر : ۳۱۲۸۹۵