خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

انهدام بالغ بر ۱۱۰ باند انواع جرائم

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام بالغ بر ۱۱۰ باند انواع جرائم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مسعود جعفری نسب در مراسم صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح استان در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) نیروی انتظامی را از مردمی‌ترین نهادهای نظامی برشمرد و مهم‌ترین شاخصه این نیرو را حرکت در راستای رفع نیازهای انتظامی و امنییتی آحاد ملت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مسلح با رشادت‌ها و دلاورمردی‌هایشان برای حفظ امنیت مردم از جان و مال خود گذشتند، افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی و نظامی است.

فرمانده انتظامی مازندران به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی درراستای ارتقاء امنیت و مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: در مبارزه با سوداگران مرگ ۵ هزار کیلو مواد مخدردر دو سال گذشته در مازندران کشف شده شده است.

جعفری نسب از کشف ۸۵ درصدی سرقت در استان خبر داد و افزود: در همین راستا ۲۵ هزار نفر دستگیر شدند.

وی در ادامه از انهدام بالغ بر ۱۱۰ باند انواع جرائم خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ باند توزیع مواد مخدر در استان کشف و متلاشی شد.

جعفری نسب ارتقاء سطح معیشت کارکنان انتظامی و خانواده آنان، ارتقاء سطح معنوی را از دیگر اقدامات ناجا در استان اعلام کرد و افزود: تاکنون دو هزار نفر برای فراگیری و حفظ قرآن کریم آموزش دیدند.

گفتنی‌ست همزمان با نخستین روز هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اقتدار نیروی‌های مختلف انتظامی در مازندران با برگزاری صبحگاه مشترک به نمایش گذاشته شد و یگانهای ویژه نیروی انتظامی پس از رژه در مقابل جایگاه، با انجام حرکات نمادین اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر : ۳۰۹۸۶۳