خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران

وظیفه نخبگان استحکام تفکر انقلابی‌ست

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: باید تفکر انقلابی را در جامعه مستحکم کنیم و این وظیفه نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی است.

به گزارش ایلنا محمد حسین بابایی در دیدار یگان‌های نیروهای مسلح مازندران با آیت الله طبرسی به مناسبت هفته دفاع مقدس  با بیان اینکه ما اکنون نیز در صحنه جنگ هستیم، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون قشرهای دیگر از جمله بسیج  و مردم این آمادگی را دارد از انقلاب اسلامی و کیان این سرزمین دفاع کند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب یکی از ابعاد مفهوم «پاسداری از انقلاب» را مورد تهید بودن انقلاب عنوان کردند و فرمودند اگر تهدیدی وجود نداشت، پاسداری از انقلاب لزومی نداشت بنابراین با توجه به تهدیدات باید آن را شناخت.

فرمانده سپاه کربلای مازندران هوشیاری و بیداری را از جمله مهمترین ویژگیهای پاسداران عنوان کرد و افزود: به فرموده رهبر بعضی ها می خواهند چهره خبیث آمریکا را تطهیر کنند پس ما باید چشمانمان را باز کنیم  و دشمن را بشناسیم زیرا هدف و آرمانمان حیات طیبه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با استفاده از تعبیرقرآنی ، آرمان را همان حیات طیبه معنا کرد و حیات طیبه را شامل همه مواردی دانست که یک ملت برای دستیابی به سعادت به آنها نیاز دارند.

بابایی به تاکید بر ضرورت توجه کامل سپاه پاسداران به همه تهدیدها از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن برای نفوذ از جمله تهدیدات بزرگ است.

وی به خط مستقیم انقلاب در زمینه های اقتصادی ، مالی و سیاسی اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب نفوذ اقتصادی و امنیتی البته خطرناک است و پیامدهای سنگینی دارد اما نفوذ سیاسی و فرهنگی دشمن، خطر بسیار بالاتری است که همه باید مراقب آن باشند.

وی با بیان اینکه همیشه یادمان باشد عزت و شوکتمان از دفاع مقدس شروع شد، گفت: باید فکر انقلابی را در جامعه مستحکم کنیم و این وظیفه نخبگان سپاه و همه نخبگان انقلابی است.

کد خبر : ۳۰۶۸۲۷