خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی خبر داد

اعزام هیات تجاری - بازاریابی به کشور روسیه در نیمه دوم مهرامسال

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی از اعزام هیات تجاری - بازاریابی به کشور روسیه در نیمه دوم مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بجنورد-محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی دراین رابطه اظهار داشت: این اعزام هیات با همکاری شرکت چکاد مبتکران حاما انجام می‌شود.

وی هدف از اعزام این هیات را مطالعه بازار و امکان سنجی جهت توسعه صادرات غیر نفتی و مبادلات تجاری فی مابین با کشور روسیه فدراتیو اعلام کرد.

صمدی ملاقات با سفیر و رایزن اقتصادی محترم ج. ا. ا در مسکو، ملاقات با مدیران و اعضاء یکی از سازمان‌ها یا تشکلهای صنفی از جمله: اتاق بازرگانی مسکو و...، ملاقات با مدیریت بانک ملی ج. ا. ا شعبه روسیه - مسکو جهت معارفه و آشنایی بیشتر به ساختار اقتصادی و امور بانکی در کشور هدف و ملاقات تجاری و رو در روی شرکتهای ایرانی و روس را از جمله برنامه‌های این سفر ذکر کرد.

وی همچنین بازدید از مراکز تجاری تخصصی و بازار سنتی از جمله: فروشگاههای زنجیره‌ای، مواد غذایی و میادین تره بار و.... در مسکو، بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی agroprod mash Moscow ۲۰۱۵ در مسکو را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

کد خبر : ۳۰۱۹۸۸