خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد

ایجاد۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصورت تامین اعتبار بناداریم ۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان در سالجاری فراهم کنیم.

سیدغلامرضا متقی شنبه به ایلنا از یاسوج افزود: مددجویان کمیته امداد امام در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مسکن و اشتغال بوده که هم اکنون آمادگی لازم برای اجرای یک هزار واحد مسکونی در صورت تامین اعتبار را داریم.

وی با بیان اینکه با مشارکت بنیاد مسکن و بانک‌های عامل، پروژه‌های مسکن مددجویی در قالب پروژه‌های مسکن شهری و روستایی احداث می‌شود، اظهارکرد: متاسفانه اغلب مددجویان در حوزه شهری قرار دارند که ساخت واحدهای مسکونی برای آنان مشکلات خاص خود را بهمراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: درحوزه اشتغال هم متاسفانه بدلیل ضعیف بودن واحدهای صنعتی و ضعف بنیه مالی مددجویان، امکان فراهم آوردن فرصت‌های شغلی برای مددجویان در این بخش بسیارکم است.

متقی افزود: بیشترین اشتغال مددجویان کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی و دامداری و زیرشاخه‌های مرتبط با این بخش‌ها است.

وی ۵۰ درصد فرصت‌های شغلی مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به بخش کشاورزی عنوان و گفت: درصورت تامین اعتبار بناداریم ۲ هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان در سالجاری فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد افزود: مددجویان در صورت تشکیل تعاونی می‌توانند در حوزه صنعتی و باحمایت این نهاد، فرصت‌های شغلی برای خود فراهم آورند.

کد خبر : ۳۰۰۸۰۹