خبرگزاری کار ایران

پیش از ظهر امروز

۸ طرح عمرانی در شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت بهره برداری از ۸ طرح عمرانی، تولیدی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با حضور استاندار قزوین در مناطق مختلف شهرستان بوئین زهرا آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین؛ درسومین روز از هفته دولت ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار، جمعی از مدیران استانی و فرماندار بوئین زهرا هشت طرح عمرانی، خدماتی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد.

جایگاه اختصاصی پمپ بنزین شهرداری دانسفهان در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، ایستگاه پمپاژ مجتمع دامداران با دو میلیارد ریال در بخش رامند، آبیاری قطره‌ای در مزرعه ۲۲ هکتاری برادران کشتکار در بخش ارداق با ۴ میلیارد ریال از طرحهایی بود که افتتاح شد.

همچنین ساختمان اداری امور مالیاتی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، بهزیستی با ۶۵۰ میلیون تومان، حمل و نقل شهری با ۷۰۰ میلیون تومان، مجتمع رفاهی فتح آباد با سه میلیارد تومان، پارک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا با ۸۰۰ میلیون تومان توسط استاندار قزوین افتتاح شد.

وظیفه مدیران خدمت به مردم است

مرتضی روزبه، استاندار قزوین در مراسم بهره برداری از جایگاه اختصاصی پمپ بنزین دانسفهان اظهارکرد: مردم ولی نعمت و به نوعی کارفرمای ما هستند و مدیران باید خدمتگزار صادقی آن‌ها باشند.

وی تصریح کرد: خدمتگذاری به آحاد جامعه باید به گونه‌ای باشد که مردم برای پیگیری و رحل مشکلات خود دیگر نیازی به مراجعه به مراکز شهرستان و استان نداشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان با کمترین هزینه بتواند مشکلات خود را برطرف کنند.

روزبه یادآورشد: هفته دولت فرصت متاسبی برای خدمتگذاری بیشتر به مردم است تا بتوانیم در مقابل عزتمندی مردم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم و رضایت عمومی را جلب کنیم و در این ایام باید خدمت رسانی مضاعف شود.

استاندار اظهارکرد: مسئولان باید با درس گرفتن از شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بتوانند مسیر خدمتگزاری را هموار کنند و با صداقت در خدمت گامی در مسیر توسعه استان و جلب اعتماد عمومی گام بردارند.

ارسلان قاسمی، فرماندار بوئین زهرا هم در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر با عملکرد خوب خود روش مدیریتی مطلوبی را برای تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به یادگار گذاشتند و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: روش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر به گونه‌ای است که با عمل به آن می‌توان از دست‌یابی به نتایج مطلوب در حوزه مدیریتی اطمینان کامل داشت و رضایت مردم را فراهم کرد.

فرماندار بویین‌ زهرا یادآورشد: این روش مدیریتی مختص به زمان خاصی نیست و همه مدیران نظام می‌توانند در عصر حاضر هم با الگو گرفتن از این روش مدیریتی بهترین شکل مدیریت را عملی کنند.

قاسمی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره ‌برداری در شهرستان بویین‌ زهرا در هفته دولت گفت: در هفته دولت ۱۱۷ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهرستان بویین‌ زهرا به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال تومان هزینه شده است.

کد خبر : ۳۰۰۴۳۱