خبرگزاری کار ایران

پیام سرپرست فرمانداری کاشان به مناسبت هفته دولت

مسئولیت ؛ فرصتی برای خدمت به مردم است

سرپرست فرمانداری کاشان در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان حمیدرضا مومنیان با اشاره به اینکه دولت، فرصتی برای خدمت است اظهارداشت:. خدمتی که نتیجه آن توزیع گسترش عدل و انصاف در جامعه می‌شود. خدمتی که توسعه و پیشرفت را به دنبال داشته و ضمن آنکه ارتقاء معنوی و فرهنگی شهروندان را باعث می‌شود؛ امنیت، آسایش و رفاه آنان را نیز تضمین می‌کند.

وی درادامه پیام خود افزود: در حالی هفته دولت را همراه با گرامی داشت شهیدان باهنر و رجایی آغاز می‌کنیم که جامعه بیش از همیشه نیازمند روش و منش این دولتمردان بزرگ ایران اسلامی است و باید اذعان داشت در صورتی موفق خواهیم بود که عملکرد و کارنامه خود را با ویژگی‌های منحصر بفرد مدیریتی آنان سنجیده و در راستای آن حرکت کنیم.

مومنیان با بیان اینکه خدمت در دولت برای کارکنان، صرفا به منظور کسب معاش نیست یک کار معمولی و روزانه نیست. مجاهدت و ایثار است که زمان و مکان نمی‌شناسد. عشق و علاقه است که پیشرفت و تعالی شهر و دیار را نشانه رفته است. یک فرصت است که برای خدمت در اختیار معدود افرادی نهاده شده است که «کارمند» نام گرفته‌اند.

افزود: همه می‌دانیم که منطقه و شهرستان کاشان در تنگناهای بسیاری قرار گرفته است. مشکلات و معضلات درحوزه‌های مختلف باعث شده که زندگی بر همشهریان سخت گردد. و البته قابلیت‌های موجود نیز بی‌شمار و امیدوار کننده است. ولی منشأ این شکوفایی در مدیریت درست و اصولی منابع است که به دست مدیران، کارکنان و خدمتگزاران دولتی محقق می‌گردد.

سرپرست فرمانداری کاشان افزود: مشکلات کارمندان دولت بر کسی پوشیده نیست و شکی نیست که وظیفه دولت آن است که زندگی شایسته‌ای برای همه شهروندان فراهم کند ولی به طور قطع و یقین باید گفت در شرایط موجود خدمتگزاران مردم در بدنه دولت رسالتی بس سنگین افزون برای دیگران بر دوش گرفته‌اند که می‌بایست با وجود ثبات شغلی که نظام برای آنان فراهم نموده است مشکلات مردم را در تمامی حوزه‌ها مرتفع نمایند.

مومنیان در پایان پیام خود چنین اظهارداشت: اینجانب ضمن گرامی داشت هفته دولت امیدوارم تمامی همکاران به خصوص کارمندان شریف دولت در شهرستان کاشان همچون گذشته میدان خدمت را عرصه جهاد مقدس کار و تلاش دانسته با استعانت از خداوند متعال، رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تدبیر و امید در خدمت شبانه روزی به همشهریان گرانقدر کاشانی تلاش نمایند.

کد خبر : ۲۹۹۶۰۹