خبرگزاری کار ایران

فرماندار لامرد در آستانه هفته دولت خبرداد

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال

عبدالرضا منصوری در آغاز هفته دولت از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در شهرستان لامرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «عبدالرضا منصوری» فرماندار لامرد که عصر امروز در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت سخن می‌گفت، افزود: هفته دولت، هفته بیان خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید به مردم است که با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه خود در ۲۴ خرداد انتخابی کردند که در این هفته منتظر هستند که خدمات و اقدامات دولت را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان خدمات دولت را در این مدت زمان کوتاه تشریح کرد، یادآور شد: سال گذشته در شرایط سخت تحریم‌ها بودیم و دولت با برنامه ریزی، افق روشنی را ترسیم کرد و بحمدالله سیاست‌های دولت در عرصه خارجی با موفقیت‌هایی همراه بوده است.

منصوری تغییر نگاه‌ها به ایران و بوجود آمدن فضای باز سیاسی را از نتایج مهم مذاکرات عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرتی فرامنطقه‌ای دیده می‌شود و دنیا به این نتیجه رسید که نمی‌توان از این قدرت چشم‌پوشی کرد و بایستی در معادلات سیاسی جهان به آن توجه داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد، عملکرد دولت در اجرای سیاست‌های داخلی را امیدوار کننده دانست و اضافه کرد: شاهد آن هستیم که دولت شعار کنترل تورم و رونق اقتصادی را دنبال کرده و ثبات و آرامش در بازار را بوجود آورده است و با تدبیر توانسته تورم ۴۰ درصدی را به ۱۴ درصد برساند.

عبدالرضا منصوری، ادامه داد: سال گذشته با اتحاد، یکپارچگی و تعامل همه مدیران دستگاه‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها شاهد اتفاقات بزرگی در شهرستان بودیم و همچنین ۳ پروژه بزرگ صنعتی با دستور مستقیم ریاست جمهور در سفر به استان فارس در شهرستان آغاز شد که امیدواریم این پروژه‌ها مشکل اشتغال در شهرستان را بهبود ببخشند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند تصریح کرد: امسال پروژه‌هایی با اعتباری بالغ‌بر ۲۴۰ میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف کشاورزی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، گازرسانی و... در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید و همچنین مهم‌ترین آن‌ها پروژه‌های جدید در حوزه گازرسانی است که با اعتبار ۱۳۰میلیارد ریال کلنگ‌زنی خواهند شد و مردم از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: تخصیص و تحقق اعتبارات ۷۱ درصدی در پروژه‌های سال گذشته نیز تلاش دولت برای رفع تنگنا‌ها را نشان می‌دهد.

فرماندار لامرد با تقدیر از مدیران دولت تدبیر و امید گفت: علی‌رغم کاهش درآمدهای دولت نیز اعتباری بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات شهرستانی و استانی به شهرستان لامرد تعلق می‌گیرد که باید از دکتر روحانی، هیئت وزیران و مسئولین استانی که عنایت ویژه داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین سید مهدی احمدی‌زاده معاون فرمانداری لامرد در آغاز این نشست خبری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت از خبرنگاران خواست تا برنامه‌ها و خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

گفتنی‌ست ۲ الی ۸ شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کد خبر : ۲۹۹۴۷۷