خبرگزاری کار ایران

رئیس راه و شهرسازی تالش

۱۹ پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس راه و شهرسازی شهرستان تالش از افتتاح ۱۹ پروژه در این شهرستان در با هفته دولت خبر داد.

حسین باذلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تالش، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: ۱۹ پروژه عمرانی راه و شهرسازی با اعتبار بیش از ۸ میلیاردو نهصد و پنجاه و نه میلیون و یکصد هزار ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد.

وی به پروژه‌های افتتاحی در بخش راهسازی اشاره کرد و افزود: ۸ مورد بهسازی و آسفالت راه روستایی، ۳ مورد احداث پل، ۲ مورد احداث دیوار ضامن راه روستایی، ۵ مورد روکش آسفالت و توسعه ساختمان بخشداری حویق ازجمله پروژه‌های قابل افتتاح در چهار بخش مرکزی، کرگانرود، حویق و اسالم از توابع شهرستان تالش هستند.

باذلی در ادامه سخنانش با بیان اینکه هفته دولت یادآور ایثارگری شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

رئیس راه و شهرسازی تالش تصریح کرد: هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه است امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری و در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی‌ادعای دولت یازدهم با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

کد خبر : ۲۹۹۴۴۰