خبرگزاری کار ایران

بازدید نمایندگان قم در مجلس از شهرک صنعتی محمود آباد

اعضاء مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنایع کوچک شهرک صنعتی محمودآباد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و امیرآبادی اعضاء مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در استانه 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی محمودآباد از سه واحد صنعتی صنایع کوچک بازدید کردند.

در این بازدیدها که امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم ومعاونین شرکت، ایشان را همراهی می کردند، مشکلات و نیازهای واحدهای صنعتی الکترو مهبد، آجر نسوز آذرخش و تیز سنگان مورد بررسی نمایندگان مردم قم در مجلس قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در حاشیه این بازدیدها طی سخنانی اظهار کرد: هدف از این بازدیدها آشنایی بیشتر نمایندگان با فعالیت‌ها و مشکلات و خواست صنایع کوچک است.

وی توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرارداد و گفت: اگر ما بتوانیم با فعالیت بیشتر روی پای خود بایستیم قطعا نقشه‌های دشمنان برای زمینگیر کردن ما خود به خود نقش برآب می‌شود.

امیرآبادی نیز در این رابطه بیان داشت: وظیفه خود می‌دانیم که به صورت مستمر از صنعتگران و تولیدکنندگان از نزدیک دیدار و بازدید کنیم تا ایشان بدون واسطه مشکلات و خواست خود را از نمایندگانشان جویا شوند.

وی تاکید کرد قطعا مشکلات و نیازها در مجلس با حضور وزرا و سایر مسوولان اجرایی استان و کشور مورد بررسی و پیدا کردن راه‌حل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر : ۲۹۳۲۱۸