خبرگزاری کار ایران

در لنگرود

عرضه‌کنندگان روغن‌های سوخته دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری دو متهم که اقدام به بسته‌بندی و عرضه روغن‌های خوراکی غیر مجاز می‌کردند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین نیک فرد با اعلام این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی دریاسر در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی در زمینه جمع‌آوری روغن‌های فاسد و سوخته شده از سطح بازار فعالیت دارند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس از صحت این موضوع و اینکه این افراد در زمینه تبدیل روغن‌های فاسد به روغن‌های خوراکی و وارد کردن آن به چرخه مصرف مجدد فعالیت دارند، اطمینان یافته و با کسب مجوز قضایی، از این منزل مسکونی بازرسی کردند.

سرهنگ نیک فرد با بیان اینکه مالک 25 ساله این منزل مسکونی و کارگر 32 او دستگیر شدند، عنوان کرد: متهمان در این منزل خالی از سکنه با انجام فعل و انفعالاتی بر روی روغن‌های سوخته قنادی‌ها و فست‌فودها، مجددا این روغن‌ها را در داخل ظرف‌های 20 لیتری به صورت پلمپ شده به بازار عرضه می‌کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این منزل، 19 گالن 20 لیتری جمعا به مقدار 380 لیتر به صورت پلمپ شده و همچنین حدود 200 لیتر روغن سوخته کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لنگرود اظهار کرد: متهمان هر گالن 20 لیتری از این روغن های غیرمجاز را در بازار به قیمت 500 تا 600 هزار ریال به فروش می‌رساندند.

 

کد خبر : ۲۹۲۶۴۷