خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار

باید به تبعیت از رهبری پشتیبان تیم مذاکره کننده باشیم

فرماندار رودبار با بیان اینکه اصل مذاکرات مورد تایید رهبر انقلاب است، تاکید کرد: نباید نگرانی خود را در زمانی آشکار سازیم که دولت‌های غربی با شانتاژ های رسانه‌ای تلاش دارند مذاکرات به شکست بی‌انجامد.

به گزارش ایلنا از رودبار، سید محمد احمدی در نشست فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اینکه دولت یازدهم با مشکلات بسیاری مواجه است که آنها را به ارث برده است، اظهار کرد: بی‌شک تدبیر ریاست جمهور و کابینه ایشان، با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، راهگشای بسیاری از کمبودها و مشکلات خواهد بود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید دولت راستگویان است و کسانی می‌توانند همراه و همصدا با این دولت شوند که در افکار و اذهان خود، تعالی، سربلندی و پیشگامی کشور در تمامی جهان را می‌پرورانند.

احمدی گفت: حال که مقام معظم رهبری بارها مذاکره‌کنندگان را امین و فرزندان انقلاب خطاب کرده‌اند وظیفه داریم به تبعیت از ولایت فقیه و دلگرمی تیم مذاکره کننده از ایشان حمایت کنیم.

فرماندار رودبار در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به افرادی که هر چند از سر دلسوزی مذاکرات و مذاکره‌کنندگان را زیر سوال می‌برند، تصریح کرد: پر واضح است که اعضای تیم مذاکره‌کننده دارای اصالت، شرافت و غیرت ایرانی اسلامی بوده و اصل این مذاکرات مورد تایید نظام و رهبری است؛ پس نباید نگرانی خود را در زمانی آشکار سازیم که دولت‌های غربی و هم‌پیمانانشان با شانتاژهای رسانه‌ای تلاش دارند تا مذاکره ایران با گروه 1+5 به شکست بی‌انجامد.

وی بیان کرد: در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات، ایران هیچ چیز را از دست نخواهد داد اما امیدواریم تلاش فرزندان انقلاب سرانجام خوشی داشته باشد.

احمدی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در نشست با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه اگر توافقی صورت بگیرد، متعهد به اجرای آن توافق هستیم و اگر طرف مقابل توافق را زیر پا گذاشت بلافاصله مسیر را برمی‌گردانیم، افزود: این کلام صادقانه دکتر روحانی بسیاری از نگرانی‌ها را از بین برد.

نماینده عالی دولت در رودبار بیان کرد: عقل حکم می‌کند تا زمانی که می‌توان با مذاکره به تعامل رسید و در این میان اصول خود را نیز زیر پا نگذاشت نباید کشور را زیر فشار تحریم و یاوه گویی‌های دشمنان قرار داد.

کد خبر : ۲۸۸۴۶۲