ثبت 1815 مورد گزارش مردمی در سامانه 124
در سه ماهه نخست سالجاری تعداد 1815 مورد گزارش در سامانه 124 ثبت شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران؛ حسین اصغر زاده مدیریت نظارت و بازرسی با اعلام این مطلب بیان داشت: از این تعداد گزارش 1351 مورد به صورت تلفنی، 409 مورد به صورت کتبی و 55 مورد به صورت حضوری بوده است.
وی افزود: 8/89 درصد گزارش دریافتی رسیدگی شده که باعث کشف 895 مورد تخلف شده است .
اصغر زاده تصریح کرد : بیشترین شکایات دریافتی به ترتیب متعلق به گران فروشی با 1180 مورد، کم فروشی و تقلب با 342 مورد و عدم درج قیمت با 206 مورد بوده است.
مدیریت نظارت و بازرسی عمده تخلفات در حوزه کالا و خدمات را مربوط به انواع نان، خواروبار، حمل و نقل مسافر، میوه و سبزی، غذاهای رستورانی و قهوهخانهای، پوشاک، مرغ و گوشت بیان کرد و گفت: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارشهای مردمی در سراسر استان است.