خبرگزاری کار ایران

بخشدار پاتاوه؛

تبلیغات انتخاباتی زودهنگام به توسعه منطقه ضربه وارد می‌کند

متاسفانه تبلیغات زودهنگام دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش «پاتاوه دنا» در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است.

بخشدار پاتاوه در کهگیلویه و بویراحمد، با انتقاد شدید از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی از کاندیداهای احتمالی در این بخش، تاکید کرد که این تبلیغات به توسعه منطقه ضربه وارد می‌کند. 

 «احسان دانشی اصل» شنبه در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: متاسفانه تبلیغات زودهنگام دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش «پاتاوه دنا» در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است. 

وی، با بیان اینکه برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی با شگردهای مختلفی هم اکنون درحال تبلیغات انتخاباتی هستند، اظهار کرد: این تبلیغات کاملا غیرقانونی و موجب جلوگیری از روند توسعه می‌شود. 

بخشدار پاتاوه، در کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما به عنوان مسوول بخش، هیچگونه تضمینی برای ایجاد بسترهای امنیت این کاندیداهای احتمالی نمی‌دهیم و اعلام می‌داریم که امنیت این نامزدهای احتمالی انتخابات برعهده خودشان است. 

دانشی‌اصل گفت: بخش پاتاوه شهرستان دنا از لحاظ جمعیتی و وسعتی از سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد پرجمعیت‌تر و وسیع‌تر است و برای کاندیداهای انتخاباتی بسیار مهم است. 

وی، با تشریح موقعیت جغرافیایی بخش «پاتاوه دنا» در شکست و یا پیروزی نامزدهای انتخاباتی، خاطرنشان کرد: موقعیت سیاسی منطقه نیز شرایط خاص خود را بدلیل بافت‌های فشرده عشیره‌ای ، ایلی و تباری دارد. 

بخشدار پاتاوه در کهگیلویه و بویراحمد با تکرار هشدار خود به برخی کاندیداهای انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر برای کاندیداهای احتمالی انتخابات در این بخش در شرایط کنونی مشکلی پیش بیاید برعهده خود کاندیدا خواهد بود و به ما هیچ ربطی ندارد. 

دانشی اصل گفت: گزارش‌های نارضایتی مردم بطور مستمر به بخشداری پاتاوه ارسال که علاوه برنگرانی مردم موجب نگرانی مسوولان نیز شده است.

وی افزود: «خادمی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهمراه تیم کاری خود درحال اجرای پروژه‌های عمرانی در این بخش است و دراین درحالیست که متاسفانه این کاندیدا‌ها بجای همراهی با تیم دولت تدبیر و امید بفکر راه‌اندازی تبلیغات‌های زودهنگام انتخاباتی هستند. 

بخشدار پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کاندیدا‌ها اگر دلشان به حال توسعه و منطقه می‌تپد دست از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی بردارند و با استاندار و تیم کاری وی همراه شوند.

دانشی اصل، از کاندیداهای احتمالی دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست برای طرح مباحث انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به این بخش سفر نکنند.

به گزارش ایلنا، بخش پاتاوه در شهرستان دنا دارای ۹۱ روستا است که با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

جمعیت این بخش بیش از ۳۵ هزار نفر است.

 

کد خبر : ۲۷۸۸۰۶