خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد:

سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به بیش از یک متر رسید

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، از افزایش سرانه فضای ورزشی این استان با بهره‌برداری از برخی پروژه‌های ورزشی در این استان خبرداد.

«جهانبخش ایزدپور» پنجشنبه در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج گفت: در ۲ ساله اخیر دولت تدبیر و امید برخی از فضاهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید که سرانه فضای ورزشی را در این استان حدود ۱۵ صدم متر افزایش داد. 

وی، سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت دهم را ۹۳ صدم متر عنوان و اظهارداشت: سرانه فضای ورزشی این استان با بهره برداری از برخی پروژه‌های ورزشی استان هم اکنون یک متر و هفت صدم متر رسیده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد، افتتاح ۱۴ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های گچساران و باشت و افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری از افتخارات ورزش استان در حوزه فنی و مهندسی دولت تدبیر و امید در این استان است. 

ایزدپور در ادامه یکی از مهم‌ترین مشکلات و نگرانی‌های حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را نیمه تمام بودن پروژه «هتل ورزش یاسوج» جنب ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهر ذکر کرد. 

وی گفت: بعد از حضور وزیر ورزش برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، مبلغی معادل ۲۰ میلیارد ریال برای ادامه فعالیت این پروژه به استان تخصیص داده شد. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات موردنیاز، پروژه «هتل ورزشی یاسوج» تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری برسد. 

 

کد خبر : ۲۷۸۵۷۱