خبرگزاری کار ایران

رئیس تربیت بدنی سپاه کشور در زنجان تاکید کرد:

ضرورت نهادینه شدن اخلاق و ارزش‌ها در بین ورزشکاران

ضرورت نهادینه شدن اخلاق و ارزش‌ها در بین ورزشکاران
کد خبر : ۲۷۶۱۸۵

رئیس تربیت بدنی سپاه کشور، با اشاره به اینکه مربیان باید تربیت اخلاقی ورزشکاران را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: توجه به ارزش‌ها باید در بین ورزشکاران نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، کاظم یزدانی ،رئیس تربیت بدنی بسیج کشور امروز یکشنبه (20 اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگی اداره ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: تلاش های بسیاری در توسعه مباحث تربیتی و ورزشی در کشور آغاز شده است.

یزدانی با اشاره به سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشارکت را در بین اقشار ورزشکار نیز شاهد باشیم.

این مقام مسئول کشوری در استان زنجان، به سیاست گذاری انجام شده در خصوص آموزش مربیان جهت توجه به مقوله های فرهنگی در ورزش اشاره کرد و افزود: باید بتوانیم هدف گذاری مستمری برای آموزش مربیان انجام دهیم.

در ادامه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز به رویکردهای این سازمان و اجرای برنامه های آموزشی ویژه مربیان اشاره کرد و ادامه داد: برای ارتقاء اخلاق در ورزش باید بسیج شد.

داود آذرنوش به رویکرد معاونت فرهنگی در خصوص تربیت مربیان ورزشی اشاره کرد و افزود: آمادگی لازم برای اجرای فعالیت های فرهنگی در این سازمان وجود دارد.

رئیس مرکز بسیج ورزشکاران استان زنجان نیز به فعالیت این سازمان در استان زنجان از سال 82 اشاره کرد و افزود: در همین راستا 3 هزار و 500 مربی به بسیج جذب شده است.

امیری ادامه داد: شناسایی 123 شهید ورزشکار و تهیه مستندات، برگزاری 10 یادواره، تهیه وصیت نامه 71 شهید غواص و چاپ کتاب از زندگینامه این شهدا و اعزام 150 نفر از مربیان فعال استان به همایش ورزش و منش پهلوانی از اقدامات این مجموعه است.

وی در این زمینه یادآور شد: اعزام بیش از 2 هزار ورزشکار به اردوهای راهیان نور، برگزاری بیش از 500 نشست بصیرتی و استفاده از اساتید مجرب، برگزاری 10 دوره حلقه های صاحین برای 120 نفر از مربیان از برنامه های بسیج ورزشکاران استان زنجان است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز