خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان؛

۲۶۳ پروژه آب و فاضلاب در سراسر فارس در حال اجراست

۲۶۳ پروژه آب و فاضلاب در سراسر فارس در حال اجراست
کد خبر : ۱۵۴۸۳۱۱

مدیر عامل شرکت آبفا استان از عملیات اجرای بالغ بر ۲۶۳ پروژه ی آب و فاضلاب در ۷۳۲ شهر و روستای استان با اعتباری برابربا ۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی شبانی گفت: در چند ماه گذشته طرح ها و پروژه های آبرسانی موثری در اقصی نقاط استان به بهره برداری رسیده است و برآنیم تا این روند را با توان بیشتر ادامه دهیم و اطمینان می دهیم در آینده ای نه چندان دور در بسیاری از نقاطی که به دلیل خشکسالی های سنواتی دچار بحران کم آبی هستند، به شرایط مطلوب تری خواهیم رسید.

وی با بیان این مطلب که در نیمه ی اول سال کارکنان شرکت آبفا فارس در سراسر استان با ارائه ی الگوی تازه ای از تلاش، سعی کردند تا هم استانی های عزیز کمترین مشکل را در حوزه ی آبرسانی به ویژه در فصل تابستان احساس کنند.

این مقام ارشد حوزه ی آبرسانی در فارس، افزود:در حال حاضر در سطح استان پهناور فارس ۱۸۲ پروژه ی آبرسانی روستایی را به منظور تأمین آب شرب ۶۶۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۳۳۵میلیارد تومان در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: همچنین ۴۹پروژه ی آبرسانی شهری نیز با اعتباری بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان در دست اجراست.

شبانی گفت: در بخش فاضلاب هم ۳۲پروژه در ۱۴ شهر و روستای استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان از محل بانک توسعه اسلامی، اعتبارات عمرانی دولت و تسهیلات ماده ۵۶ در دست اجراست.

وی اظهار داشت : شرکت آبفا استان فارس با توجه به ظرفیت های قانون بودجه، طرح ها و پروژه های خوبی را در حوزه های آب و فاضلاب مورد مطالعه قرار داده و به منظور اجرای آن برنامه ریزی و هدف گذاری کرده است که با یاری خداوند در صورت تحقق این اهداف و برنامه ها ، تأثیرهای ملموس و قابل توجهی در بهبود شاخص های بهره مندی از آب شرب و همینطور ارتقاء شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در حوزه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان، حاصل خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز