خبرگزاری کار ایران

دبیر جامعه روحانیت شیراز :

گلوگاه های گرانی در فارس مدیریت شود/لزوم افزایش نظارت بر قیمت ها توسط مسئولین

گلوگاه های گرانی در فارس مدیریت شود/لزوم افزایش نظارت بر قیمت ها توسط مسئولین
کد خبر : ۱۵۴۷۲۰۴

دبیر جامعه روحانیت شیراز از استاندار جدید و مسئولین اجرایی درخواست کرد تا با اتخاذ تدابیر فوری به ویژه در موضوع نظارت و کنترل، گلوگاه های گرانی در استان را مدیریت کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین طاهری در جلسه ی امروز جامعه روحانیت شیراز با اشاره به لجام گسیختگی ها در قیمت اقلام ضروری مردم گفت: ضعف در نظارت ها مزید بر درد معیشتی مردم شده و امروز می بینیم خدمتگزاران واقعی انقلاب در زیر چرخ دنده های گرانی در حال خرد شدن هستند.

وی تصریح کرد: مایه ی حیرت است که در زمانی که جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد، بلافاصله قیمت ارز و اقلام افزایش پیدا می کند و در سوی مقابل زمانی هم که ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه در تهران رخ می دهد باز هم خنّاسان در پس پرده نسبت به افزایش قیمت ارز و اقلام مبادرت می ورزند‌.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود : البته روند افزایش گرانی ها از قبل وجود داشته اما شدت آن به حدی رسیده که ساعت به ساعت بر قیمت کالاهای مورد نیاز مردم افزوده می شود و اقشار ضعیف که حامیان اصلی کشور و نظام و انقلاب هستند به مرز از پا افتادگی در آمده اند و میدان برای سوء استفاده مرفهین بی دردی که همواره کشور را به هر بهانه ای دچار تزلزل اقتصادی و سیاسی می کنند آزاد شده است.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع) با تبریک انتصاب آقای دکتر امیری به عنوان استاندار فارس بیان داشت: از اینکه در میان استاندارانی که تا امروز در کشور منصوب شده اند، فردی که دارای تجربه های گوناگون در قوه های متعدد است برای سکانداری استان فارس انتخاب شده خرسندیم و برای پیشرفت استان با مدیریت وی آرزوی موفقیت داریم.

مسئول حوزه علمیه محمودیه همچنین با اشاره به شهادت بانوی شهیده معصومه کرباسی گفت : این افتخار بزرگ نصیب شهر مقدس شیراز شده تا اولین بانوی شهیده محور مقاومت و جهاد تبیین اهل این دیار باشد که به حق می توان از وی به عنوان بانوی تراز ایرانی انقلاب نام برد و انشالله با حضور همه ی اقشار مردم در مراسم تشییع این مادر شهیده ی کم مثال، قدردانی خود را  ابراز داریم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز