خبرگزاری کار ایران

تقدیر از دکتر ایمانیه در حمایت از پیشبرد امور خیریه؛

کمک به همنوعان بالاترین لذت و موهبت است

کمک به همنوعان بالاترین لذت و موهبت است
کد خبر : ۱۵۴۶۰۸۹

آیین نکوداشت یک عمر تلاش محمدهادی ایمانیه در حمایت از گسترش پروژه های عام المنفعه و پیشبرد امور خیریه به همت مجمع خیرین تامین سلامت فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور جمع گسترده از نیکوکاران و مقامات ارشد استان به همت مجمع خیرین تامین سلامت فارس در مجتمع فرهنگی رفاهی علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

در ادامه این آیین، رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس از خدمات جهادی و ارزنده ایمانیه قدردانی کرد و سرشت نیکوکاران را برگرفته از ذات پروردگار متعال دانست.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب از نیکوکاری و قدرشناسی به عنوان سنت حسنه جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: برپایی آیین های نکوداشت نشانه ای از قدرشناسی مسلمانان است و باید در زمان حیات از مجاهدت های نیکوکاران و بزرگان قدردانی کرد.

وی از آیات قرآن کریم به عنوان معجزه الهی یاد کرد و افزود: پروردگار متعال محبت نیکوکاران را در دل های مردم قرار می دهد.

رئیس هیات امنای مجمع خیرین تامین سلامت فارس برای استاندار پیشین فارس آرزوی توفیق خدمت به جامعه اسلامی کرد و افزود: ایمانیه مسئولیت های مهمی را در طول عمر پربار خود بر عهده داشتند و مشغله های کاری هیچگاه سبب غفلت وی از یاد پروردگار نشده است.

آیت الله دستغیب با اشاره به یک عمر فعالیت این پزشک والامقام در عرصه نیکوکاری گفت: خیران یاد خداوند را در دل می پرورانند و دچار غفلت از کرامت انسانی نمی شوند و نمود بارز این گفته ها در عملکرد دکتر ایمانیه مشهود است.

کمک به همنوعان بالاترین لذت و موهبت است

 رئیس هیات مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس در این مراسم گفت: کمک به همنوعان بالاترین لذت و موهبتی است که نصیب انسان ها می شود و نیکوکاران کارنامه درخشانی در این زمینه دارند.

 محمود تابنده حضور در جمع نیکوکاران را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: سی سال پیش برنامه های خیران در بنیاد قلب پارس آغاز شد و دکتر ایمانیه با عضویت در هیات امنا مشارکت فعالی در پیشبرد پروژه های نیکوکاری ایفا کرد.

وی حضور ایمانیه در دانشگاه علوم پزشکی و استانداری را برای پیشبرد پروژه های عام المفعه مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: طی همه این سال ها شاهد تلاش و کوشش ایمانیه برای گسترش نیکوکاری در جامعه بوده ایم.

هم افزایی برای پیشرفت ایران و رسیدگی به محرومان 

در این آیین، استاندار سابق فارس با قدردانی از مشارکت خیران در پیشبرد پروژه های عام المنفعه خواستار هم افزایی برای پیشرفت ایران اسلامی و رسیدگی به محرومان شد.

وی حضور در جمع خیرین را سعادتی بزرگ برشمرد و اظهار داشت: کمک به اقشار مختلف جامعه و به ویژه نیازمندان موهبت بزرگی است که از سوی پروردگار متعال به بهترین بندگانش اعطا می شود.

استاندار پیشین فارس از نیکوکاران به عنوان نعمت های الهی در کره خاکی یاد کرد و افزود: با همت والای نیکوکاران است که جامعه در مسیر رشد و تعالی قرار می گیرد.

 ایمانیه از خیران درخواست کرداز نیکوکاری خسته و آزرده نشوند و با قدرت در مسیر الهی که انتخاب کرده اند، گام بردارند.

 ایمانیه از نگاه همه جانبه و عدالت محور به استان خبر داد و افزود: پاسخگویی و همدردی با افراد بی پناه مهمترین رسالت مسئولان است که با برپایی میزهای خدمت به دنبال تحقق آن بودیم.

وی در بخش پایانی سخنانش تاکید کرد: همچنان با تمام توان در کنار خیران خواهم ماند و از هیچ تلاش و کوششی برای پیشبرد پروژه های عام المنفعه دریغ نمی کنم.

 در ادامه این مراسم، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از یک عمر تلاش دکتر ایمانیه قدردانی کرد و کارنامه استاندار پیشین فارس در امور عام المنفعه را شایسته تقدیر دانست.

 رامجردی برپایی این آیین را فرصت مغتنمی برای نکوداشت تلاش های دکتر ایمانیه در حوزه بسط نیکوکاری برشمرد و اظهار داشت: ایمانیه از محورهای اصلی توسعه پروژه های نیکوکاری در سطح استان است و تلاش هایش در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی از خیران به عنوان الگویی ارزشمند برای جامعه یاد کرد و بیان داشت: همراهی ایمانیه زمینه ساز دلگرمی و مشارکت بیشتر خیران در اجرای پروژه های عام المنفعه شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز