خبرگزاری کار ایران

در آیین جشنواره «مهر خدمت» شهرداری شیراز مطرح شد؛

همه اقدامات تا رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد

همه اقدامات تا رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد
کد خبر : ۱۵۴۴۲۸۱

در جشنواره «مهر خدمت» شهرداری شیراز که با حضور شهردار، نایب‌رئیس و جمعی اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین خانواده بزرگ مدیریت شهری در سالن همایش‌های شهر راز برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش مدیران و کارکنان برتر در حوزه‌های مختلف بر قرارگیری این کلان‌شهر در سال‌های طلایی پیشرفت خود تأکید شد.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز در این آیین اظهار کرد: این کلان‌شهر در سال‌های طلایی توسعه خود قرار دارد و این موضوع شعار نیست؛ چراکه چند برابر شدن بودجه شهرداری در سایه انضباط مالی، فعالیت‌های شبانه‌روزی تمامی حوزه‌های خدمات شهری و عمرانی، اجرای ده‌ها پروژه و ابَر پروژه عمرانی و زیرساختی  به صورت همزمان در تمام نقاط شهر، ۱۰ برابر شدن فعالیت‌های مبتنی بر توسعه سرانه‌های فرهنگ و هنر شهر، توسعه همزمان خطوط مترو، همه و همه در سایه تلاش، همدلی و همراهی خانواده بزرگ مدیریت شهری میسر شده است.

محمدحسن اسدی تصریح کرد: شهرداری به عنوان خانه یک‌ خانواده بزرگ، یک مفهوم مشترک را ایجاد می‌کند که شهرداری ورای تمام رسالت خود، یک فرهنگِ زیستی برای همه اعضای خود است.

وی با بیان اینکه یک سال دیگر را با روزهایی پرفراز و نشیب سپری کردیم اما در کنار هم بودیم، خاطرنشان کرد: این روزها گاهی سنگین گذر بودند و گاهی هم خوب، اما آنچه مفهوم این خانواده با اصالت را پررنگ ساخته است،  درک این موضوع بوده است که روزهای سخت هم دوام نمی‌آورند و آنچه می‌ماند، یکدلی و همراهی‌هایی است که سرمایه‌های اصلی شهرداری یعنی کارکنان این مجموعه با هم داشته‌اند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز گفت: شهرداری از خلال تمام تنگناها با موفقیت عبور کرده و جا دارد از خانواده بزرگ شهرداری تشکر کنم.

به گفته اسدی؛ اگر امروز مدیریت شهری توانسته منشأ بسیاری از تحولات شهری شود و در انجام رسالتی که بر عهده دارد موفق و ممتاز ظاهر شود و به اذعان بسیاری، چهره شهر را دگرگون کرده و فضیلتی به نام اعتماد عمومی و اجتماعی شهروندان را در کنار خود داشته باشد، اگر در تمام عرصه‌های خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی توانسته حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد و حس ارزشمندبودن را به شهروندان دهد و به سهم خود کیفیت زندگی را بالا ببرد و اگر جهانیان شهرداری شیراز را متولی اصلی بسیاری از رویدادها از جمله پایتخت جهانی صنایع دستی، پایتخت زیست‌محیطی شهرهای آسیایی، عضو هیأت مدیره شهرهای تاریخی جهان و نامزد ده‌ها عنوان جهانی دیگر می‌دانند، بدانید که راهمان را درست طی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات در رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد، افزود: این موضوع باعث شده‌است این کلان‌شهر روزبه‌روز، توسعه‌یافته‌تر، ایمن‌تر، سبزتر، تمیزتر، زیست‌پذیرتر، پایدارتر،‌ مفرح‌تر، پرنشاط تر و امیدوارتر برای زندگی باشد.

بسته یکصد همتی شهرداری شیراز به‌عنوان دستاورد مدیریتی شهری موضوع دیگری بود که اسدی به آن پرداخت و گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر در دور ششم و همت خانواده بزرگ شهرداری برای یک جهش تاریخی در شیراز آماده‌ایم واین همت والایی می‌.طلبد.

شهردار شیراز با بیان اینکه امروز این کلان‌شهر بر قله افتخار ایستاده است، اضافه کرد: در آستانه فصل نوینی از نهضت خدمات‌رسانی و امیدآفرینی هستیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های دیپلماسی شهری درراستای جذب و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در بوستان کوهستانی دراک ابراز خرسندی کرد.

اسدی همچنین با بیان اینکه از تمام فرصت‌های قانونی برای بهبود وضع معیشت و رفاه خانواده بزرگ شهرداری شیراز استفاده می‌کنم، گفت: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در زمینه پرداخت نظام مند حقوق، بیمه، بازنشستگی و افزایش سرانه رفاهیات انجام شده‌است.

این مقام ارشد شهری تصریح کرد: اولویت خود را ایجاد نشاط، امیدواری، احترام و کرامت انسانی برای خانواده بزرگ شهرداری می‌دانم و امیدوارم در کنار هم، گام‌های موثری  جهت حل مسائل و مشکلات شهر و شهروندان برداریم و پاسخگوی شایسته مردم باشیم.

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز  با تأکید بر اهمیت وجدان کاری در بین کارکنان شهرداری، خواستار ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان شد.

محمدتقی تذروی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان شهرداری شیراز از زحمات آنها قدردانی کرد و گفت: ما باید حقیقتا  از ۱۳ هزار نیروی شهرداری تقدیر م‌کردیم اما وسع ما اندک است.

وی با بیان اینکه کارکنان برتر  شهرداری باید الگویی برای سایر همکاران خود باشند، بر اهمیت انتخاب دقیق افراد برتر در این جشنواره تاکید کرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تأکید بر این موضوع که کارکنان شهرداری باید خود را در خدمت مردم بدانند، از آنها خواست تا با نگاهی مثبت و امیدوارانه به حل مشکلات شهروندان بپردازند.

تذروی همچنین بر اهمیت ارتباط موثر با شهروندان تاکید کرد و گفت: مردم ارباب رجوع ما هستند و نگاه به مردم هم باید با همین دیدگاه باشد.

 وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری نباید مشکلات را به گردن یکدیگر بیندازند، از آنها خواست تا برای حل مشکلات به دنبال راهکار باشند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای  پروژه‌های مختلف، از تلاش شهردار و خانواده بزرگ شهرداری قدردانی کرد و خواستار تقدیر از تمامی افرادی شد که در اجرای پروژه‌ها نقش داشته‌اند.

بنابراین گزارش؛ معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری شیراز در این آیین طی لوحی از محمدحسن اسدی شهردار این کلان‌شهر تقدیر کردند.

همه اقدامات تا رساندن شیراز به جایگاه واقعی خود ادامه دارد

خانواده بزرگ مدیریت شهری در این لوح خطاب به شهردار محبوب خود بیان کرده‌اند: اندیشه تلاش و خدمت توأم با صلابت و تدبیر جنابعالی در حافظه تاریخی این شهر باقی خواهد ماند، چراکه دیده بیدار و امیدوار  شهروندان به مدیران دلسوزی دوخته شده است که با گام‌های استوار و مطمئن، خالصانه و صادقانه در مسیر رشد و بالندگی و ارتقای شهر موجدانه می‌کوشند.

در این لوح تقدیر عنوان شده است: معاونین، مدیران، کارکنان و در یک کلام تمامی فرزندان شما در خانواده بزرگ شهرداری کلان‌شهر شیراز، بر خود لازم دانستیم از جنابعالی به عنوان پدر معنوی مجموعه که در راه رفاه کارکنان، توسعه فردی و ارتقای شأن، منزلت، عزت و ارجمندیمان از جان مایه گذاشتید، صمیمانه قدردانی و مراتب سپاس قلبی خود را از خانواده گرانقدرتان که با رضایت خاطر و صبر و بردباری در این مسیر دشوار، یار و همراه بوده‌اند، اعلام داریم.

گفتنی است؛ در آیبن نهمین جشنواره مهر خدمت به‌ترتیب از ۱۴ نفر به‌عنوان مدیر برتر و حوزه برتر و همچنین ۳۶۷ نفر از کارکنان که در عملکرد سال ۱۴۰۲ مورد ارزشیابی قرارگرفته بودند، تقدیر شد.

آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار شیراز(مدیر برتر)، حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی (حوزه و مدیر برتر)، محمد امین معاون فنی و عمرانی(حوزه  و مدیر برتر)، روح‌الله خوشبخت معاون محیط زیست و خدمات شهری(حوزه و مدیر برتر)، هادی شه‌دوست شیرازی معاون حمل‌ونقل و ترافیک(حوزه و مدیر برتر)، امیر عوض‌پور مدیرکل حراست شهرداری شیراز(حوزه و مدیر برتر)، علی مصلی‌نژاد شهردار منطقه ۸(حوزه و مدیر برتر)، هادی عیدی‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی(حوزه و مدیر برتر)، آرش نعمتی رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار( حوزه و مدیر برتر)، علی‌حسین عباسی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری(حوزه و مدیر برتر)، سیدجواد سیدبکایی مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر(مدیر برتر)، خشایار معصومی مدیرکل امور مالی(مدیر برتر)، محمدرضا بهبودی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری(مدیر برتر) و یوسف اسدی رئیس اداره رفاه( مدیر برتر) به ترتیب در نهمین جشنواره مهر خدمت تجلیل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز