خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان:

مشکلات ریشه ای منطقه امامزاده هاشم در حوزه برق برطرف خواهد شد

مشکلات ریشه ای منطقه امامزاده هاشم در حوزه برق برطرف خواهد شد
کد خبر : ۱۵۴۴۰۶۹

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برپایی جلسه، بازدید میدانی و برنامه ریزی برای حل مشکلات برقی منطقه امامزاده هاشم بر اساس دستور اکید مدیرعامل این شرکت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، آرین سلمان‌پور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برپایی جلسه، بازدید میدانی و برنامه ریزی برای حل مشکلات برقی منطقه امامزاده هاشم از توابع شهر سنگر، بر اساس پیگیری و دستور اکید مدیرعامل این شرکت خبر داد.

سلمان‌پور گفت: با توجه به برف سنگین سال گذشته، تأثیرات مخرب آن بر زیرساخت‌های شبکه توزیع و بروز خاموشی‌هایی در منطقه امام‌زاده هاشم و براساس مراجعات مردمی و پیگیری مسئولین استان مقرر شد پس از بازدید میدانی و طرح‌های لازم برای حل معضلات ارائه شود.

وی افزود: بر این اساس با حضور نمایندگان و همکاران دفتر نظارت بر بهره برداری، مهندسی و نظارت، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق، امور عملیات و پست‌های فشار متوسط، گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، به همراه مسئولین اداره برق امام‌زاده هاشم، به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود بازدید میدانی جامعی از این منطقه انجام شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان تصریح کرد: در نتیجه این بررسی‌ها، چندین طرح پیشنهادی با هدف افزایش پایداری شبکه در زمان بحران و ارتقاء تاب‌آوری شبکه در فصل زمستان و همچنین در زمان پیک بار مطرح شد که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، به منظور تقویت زیرساخت‌های این منطقه، احداث مجموعا ۲ کیلومتر خط فشار متوسط و همچنین ۶ عدد سکسیونر موتوردار با قابلیت اتوماسیون و کنترل از راه دور جهت افزایش قدرت مانور شبکه، در مرحله تأمین اعتبار قرار گرفته است.

سلمان‌پور در پایان گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت منطقه امام‌زاده هاشم از نظر توریستی و زیارتی، امیدواریم که با اجرای این طرح‌ها، از بروز مشکلات در آینده جلوگیری بعمل آمده و خدمات بهتری به اهالی منطقه ارائه دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز