خبرگزاری کار ایران

یازدهمین مرحله طرح پیوند با کتاب برگزار شد؛

توزیع ۶۰۰ جلد کتاب رایگان بین شهروندان شیرازی

توزیع ۶۰۰ جلد کتاب رایگان بین شهروندان شیرازی
کد خبر : ۱۵۴۲۳۰۷

همزمان با برگزاری یازدهمین مرحله طرح پیوند با کتاب ۶۰۰ جلد کتاب رایگان با عناوین مختلف در ورودی پایانه اتوبوسرانی نمازی مجاور سرای یار مهربان یک با حضور همیاران مهربان بین شهروندان شیرازی توزیع شد.

به گزارش ایلنا، عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با اشاره به اینکه تاکنون طرح پیوند با کتاب در ده مرحله ۱۵ هزار جلد کتاب در سطح شهر شیراز بین شهروندان توزیع شده است، گفت: اگر این کتاب ها به صورت میانگین بین پنج نفر در گردش باشد ۷۸ هزار نفر کتاب های مذکور را مطالعه کرده اند.

سیروس پاک فطرت گفت:  این طرح مانند دیگر طرح های این مجمع با هدف ترویج فرهنگ عمومی و ارتقا سرانه مطالعه استمرار دارد.

 پاک فطرت با اشاره به اینکه هزینه تهیه کتاب و کاغذ برای مردم بالا است و خرید آن سخت است، افزود: کتاب باید جز سبد خانوار قرار گیرد و در این راستا یارانه شامل آن شود تا روز به روز شاهد رشد چشمگیر فرهنگ کتاب خوانی و ارتقا فرهنگ عمومی باشیم .

وی با بیان اینکه این کتابها توسط شهروندان تامین و به چهار شعبه سرای فرهنگ مهربانی اهدا شده است،ادامه داد: شهروندان عزیز شیرازی کتابهای قابل استفاده و حتی غیر قابل استفاده که در خانه فرسوده شده رامی توانند به سراهای فرهنگ مهربانی در بلوار شهید چمران، بلوار رحمت تقاطع رضوان، بلوار میرزایی شیرازی ، بلوار شهید مدرس ابتدای خیابان جانبازان و سرای یار مهربان در ورودی پایانه اتوبوسرانی نمازی و شاهچراغ (ع) اهدا کنند .

عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در همین راستا خاطر نشان کرد: این کتابها با عناوین مختلف پس از بررسی و برچسب روی جلد که توسط خیرین مهیا گردیده ،با این مضمون شهروند گرامی اگر کتاب را مطالعه کردی در اختیار دیگران، خانواده، اقوام، دوستان و یا در مکان عمومی قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز