خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز خبرداد؛

قرعه‌کشی مرحله دوم «پویش باانرژی» مشترکین شرکت توزیع برق شیراز انجام شد

قرعه‌کشی مرحله دوم «پویش باانرژی» مشترکین شرکت توزیع برق شیراز انجام شد
کد خبر : ۱۵۴۲۰۱۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با مشخص شدن جوایز، قرعه‌کشی برای تعیین برندگان مرحله دوم از «پویش با انرژی» در محدوده تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز، انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، حمدرضا سلاحی افزود: «پویش با انرژی» یک رویداد ملی است که از ابتدای فصل گرم امسال و با رویکرد تشویق و ترغیب مشترکان برای همراه شدن در اجرای روش‌های مختلف مدیریت مصرف انرژی و با هدف همدلی و همراهی بیشتر در عبور موفق از دوره پُرباری شبکه برق، اجرایی شد.

سلاحی ادامه داد: «پویش با انرژی» به عنوان یکی از ابتکارات توانیر، با هدف همراهی حداکثری مشترکین به ویژه در بخش خانگی و مدیریت اثرگذار ناترازی برق در ایام گرم امسال اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مرحله اول قرعه کشی برای برندگان پویش با انرژی در سطح شرکت توزیع یروی برق شیراز شهریور امسال انجام و طی آن تعداد 25 جایزه 10 میلیون تومانی و 6جایزه صد میلیون تومانی به برندگان اهداء شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم قرعه کشی این پویش که طی روزهای اخیر به سرانجام رسید، تعداد 1984جایزه یک میلیون تومانی، 218جایزه 10 میلیون تومانی و 19 جایزه صد میلیون تومانی به همراه سه دستگاه خودروی 207 اتوماتیک، سهم مشترکان تحت مدیریت شرکت توزیع نیروی برق شیراز شده است.

سلاحی خاطرنشان کرد که مراحل نهایی برای شارژ کیف پول برندگان قرعه کشی مرحله دوم پویش باانرژی در محدوده شرکت توزیع نیروی برق شیراز و اهدای خودروها، در حال انجام است و پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اضافه کرد: همچنان 2 مرحله دیگر از قرعه کشی پویش با انرژی امسال، بزودی به انجام خواهد رسید.

سلاحی در ادامه ضمن بیان اینکه، مدیریت مصرف انرژی مختص ماه‌های گرم سال نیست و با تداوم آن در تمام طول سال، می‌تواند به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود، از مشترکان بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، خانگی و تجاری، به واسطه همراهی در عبور از ایام پُرباری شبکه و عبور موفق از دوره ناترازی برق، قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد که همه مشترکان، با برنامه‌ریزی می‌توانند میزان مصرف انرژی برق و در نتیجه هزینه برق بهای خود را به خوبی مدیریت کرده و ضمن بهره‌وری مناسب از این انرژی پاک، در تامین و توزیع برق پایدار و مطمئن برای همه بخش‌ها و مشترکان، همراهی کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز