خبرگزاری کار ایران

در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود؛

چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌ها و سازمان‌های نوآوری ایران در البرز

چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌ها و سازمان‌های نوآوری ایران در البرز
کد خبر : ۱۵۴۱۹۱۹

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز از برگزاری «چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌ها و سازمان‌های نوآوری ایران» به میزبانی استان البرز در روزهای 16 و 17 آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، مهدی عباسی، عصر امروز در نشست خبری کنفرانس ملی، اظهار داشت: «چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران» به میزبانی پارک علم و فناوری البرز طی دو روز 16 و 17 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران در راستای ارتقاء نظام نوآوری و فناوری در کشور و ارزیابی و توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری، سالانه کنفرانسی را در سطح ملی برگزار می‌کند و جمعی از متخصصان و مدیران فعال کشور در این حوزه حضور دارند.

 رییس این کنفرانس ملی، تصریح کرد: به دلیل پتانسیل‌های بالای استان البرز در زمینه رشد و توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، آمادگی لازم برای برگزاری این کنفرانس در پارک علم و فناوری البرز وجود دارد لذا در این راستا برای میزبانی بیش از 400 نفر شرکت کننده در این کنفرانس ملی، برنامه ریزی شده است.

این مدیر البرزی افزود: از فضاهای مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان البرز جهت برگزاری کنفرانس و اجرای برنامه‌ها طی دو روز استفاده می‌شود.

 وی اضافه کرد: در سطح کشور سابقه فناوری نسبت به دنیا و کشورهای توسعه یافته خیلی زیاد نیست و‌ شاید حدود سه دهه از شروع آن می‌گذرد لذا برای اینکه بتوانیم تجارب خود را به اشتراک بگذاریم لازم است در پارک‌های مختلف شبکه سازی کنیم و این کنفرانس در این مورد به متخصصان و کارشناسان کمک می‌کند.

عباسی تصریح کرد: نمایندگانی از همه پارک‌های فناوری کشور و مراکز رشد و نوآوری حضور دارند که مجموع آنها را به عنوان «سازمان‌های نوآوری و فناوری کشور» می‌شناسیم.

این مسئول گفت: برخی از شرکت‌های فناورانه و دانش‌بنیان از صندوق نوآوری و شکوفایی و مجموعه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور، تامین مالی می‌شوند که در این کنفرانس نیز حضور دارند و در این ارتباط همه ساله بخشی از منابع کشور را به سمت تولید و اقتصاد نوین هدایت می‌کنند.

عباسی با عنوان اینکه این رویداد علمی فناورانه از سه سال گذشته به صورت منظم برگزار می‌شود به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه‌سازی بین متخصصان و فعالان حوزه فناوری و نوآوری کشور؛ ارتقاء دانش کمى و کیفى نیروهاى متخصص شاغل در حوزه فناوری و نوآوری؛ ایجاد فرصت انتقال تجارب و ارتقای تعاملات در سطح ملی از جمله اهداف برگزاری چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌ها و سازمان‌های نوآوری ایران است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز