خبرگزاری کار ایران

آماتور به مرحله اکران رسید

آماتور به مرحله اکران رسید
کد خبر : ۱۵۳۸۶۹۲

فیلم کوتاه آماتور به نویسندگی و کارگردانی بابک رضائی«بختیاری» پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی سرانجام آماده اکران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بابک رضائی «بختیاری» نویسنده و کارگردان این فیلم می گوید: فیلم آماتور را از دل یک تجربه  دانشگاهی نوشته و به مراحل اجرا درآوردم، آماتور برای من برآمده از دغدغه ها و تجربیاتی بود که در فضای هنری خصوصا سینما و تئاتر ایران نمونه های فراوانی دارد، در واقع اتلاق این واژه به افراد نابلد همان قدر مصداق دارد که به تازه کارها و افرادی که در زمینه ی هنری خود به صورت نیمه حرفه ای و مستقل فعالیت می کنند.
 
این کارگردان خوزستانی افزود: به نوعی باید گفت که این ماجرا اجحافی است در حق کسانی که عاشقانه سالهای زیادی از فعالیت هنری خود را پشت سر گذاشته اما همچنان در دایره حرفه ای ها بنا به دلایلی خاص نمی گنجند! به هر روی من با ساخت این فیلم به یکایک هنرمندان آماتور که شخصا از میان آنها برآمده ام ادای دین کرده ام و امیدوارم مورد قبول واقع شود.
 
رضایی«بختیاری» ادامه داد: در فیلم آماتور سجاد حمیدیان و ساناز اسدپور به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش نموده اند. همچنین بهنام تاجمیر ریاحی به عنوان تصویربردار با همراهی ستار گودرزی، ایمان حبیبی و حسین شباهنگ و  امیرعباس علیرضایی به عنوان صدابردار با همراهی جواد الماسی به عنوان دستیار صدابردار و نازنین چاره ساز طراح صحنه و لباس به همراهی بهاور میرکریمی به عنوان دستیار  و زهره شکرگزار به عنوان گریمور همکاری داشتند.
 
این کارگردان خوزستانی تصریح کرد:  عماد خدابخش به عنوان تدوین گر و محمد حسن مهدوی به عنوان صداگذار و در تیم کارگردانی مائده قهرمانی، بهزاد حاجی حسنی، امیرعباس بابای خراسانی، حمیدرضا بهادرانی و مهرشاد دهنو خلجی به عنوان مدیر تولید و  ستایش قلی زاده به عنوان منشی صحنه و نیز محمدحسن حاجی وندی به عنوان طراح استوری بورد و عرفان صدیقی به عنوان طراح پوستر در فیلم آماتور همکاری داشتند.
 
فیلمبرداری آماتور در تابستان ۱۴۰۳ انجام و اولین اکران عمومی این فیلم قرار است در بیستمین جشنواره دانشگاهی نهال در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۴۰۳ صورت گیرد. در ادامه با همکاری های انجام شده فیلم به جشنواره های جهانی معرفی خواهد شد.
 
به گزارش ایلنا، بابک رضایی«بختیاری» متولد 1363 در شهرستان ایذه و دانش اموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره تهران است و در سوابق خود چندین اثر سینمایی، تلویزیونی و سینمایی را دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز