خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان نوسازی کشور خبر داد؛

ساماندهی و برچیده شدن ۱۰۰ مدرسه کانکسی در لرستان

ساماندهی و برچیده شدن ۱۰۰ مدرسه کانکسی در  لرستان
کد خبر : ۱۵۳۸۳۵۶

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری مدارس کانکسی در سطح کشور ۱۰۰ مدرسه کانکسی لرستان ساماندهی و برچیده می شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا راشکی روز جمعه سیزدهم مهرماه در بازدید از روند اجرایی و ساماندهی مدارس کانکسی منطقه هومیان شهرستان کوهدشت اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را در راستای تحقق عدالت آموزشی به کار می‌گیرد. 

وی با اشاره به مناطق صعب العبور منطقه هومیان عنوان کرد: باید مدارسی در خورشان دانش آموزان ساخته شود تا شرایط تحصیل برابر برای عدالت آموزشی مورد هدف فراهم شود. 

وی افزود: در گام‌های بعدی ساماندهی مدارس سنگی در دستور کار است چرا که ایجاد شرایط رقابت برابر در سراسر کشور امری ضروری می‌باد و مدارس با حداقل امکانات شایسته دانش‌آموزان این مرز و بوم نیست. 

به گزارش ایلنا، در این بازدید سجاد بهرامی معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان، صمد بنی احمد مسوول حراست اداره کل نوسازی لرستان و منوچهر بازداری سر ناظر شهرستان کوهدشت ضمن همراهی معاون برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی کشور از روستاهای سیر در، دهقان و چغا محمد منطقه هومیان در شهرستان کوهدشت بازدید کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز