خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

نگذارید دشمن با ایجاد اختلاف در بین مردم به اهداف شوم خود برسد

نگذارید دشمن با ایجاد اختلاف در بین مردم به اهداف شوم خود برسد
کد خبر : ۱۵۳۸۳۵۰

نماینده ولی فقیه درگلستان گفت: در این شرایط تا می توانید به مردم امید دهید و نگذارید دشمن با ایجاد اختلاف در بین مردم به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله نورمفیدی در آیین معارفه امام جمعه جدید شهر انبارالوم با گرامیداشت شهید گرانقدر جبهه مقاومت سید حسن نصرالله گفت: شهادت و فراق این سید عزیز برای همه ما مصیبتی دردناک و سنگین است.

وی در ادامه به اشاره به نقش روحانیت در طول تاریخ ،اظهار داشت : مسئولیت و وظیفه اصلی روحانیت حفظ دین مبین اسلام و پاسداری از مکتب نورانی اهل بیت (ع) بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: اگر تلاش ها و مجاهدت های روحانیت در طول تاریخ نبود، امروز اثری از دین و مکتب حیات بخش اسلام وجود نداشت. علما و روحانیت همیشه ملجا مردم بوده اند و باید این اصالت حفظ شود. روحانیت باید پناه همه مردم باشند نه جزو این گروه و آن گروه.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه ائمه جمعه از شئون رهبری هستند، گفت: دامن امامت جمعه باید برای همه اقشار مردم باز باشد.

وی با اشاره به اینکه نقد عیبی ندارد اما تهمت درست نیست و عواقبی را در پی دارد ،افزود: نقد به این معنا است که مطلبی را با سند بدانید اشکال آن را هم بدانید و بعد از تریبون مطرح و توان دفاع از آن را هم داشته باشید.

امام جمعه گرگان گفت : اینکه در نماز جمعه داغ شوید و مطالبی را از تریبون ایراد کنیدو بعد نتوانید از گفته های خودتان دفاع کنید در واقع اقدام به ایجاد تفرقه نمودید و از طرفی شان امامت جمعه را هم پایین آوردید.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: در نماز جمعه برای رضایت های دنیوی ،  اقدام به توهین و افترا به افراد نکنید چون فردای قیامت باید جوابگوی کلمه به کلمه سخنان خود باشید.

وی با بیان اینکه حمله به مسئولین از تریبون نماز جمعه به صلاح نیست، گفت: عوض اینکه از تریبون اقدام به موضع گیری علیه مسئولین نمائید بهتر آن است که آن مسئول را بخواهید و از باب نصیحت تذکرات اخلاقی و توصیه های لازم را به ایشان بگویید.

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به اینکه دشمن با جنگ رسانه ای به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است،افزود: نباید اجازه دهیم تا دشمنان از این بهانه برای نفوذ استفاده کنند و سبب ایجاد شکاف بین مردم و نظام شوند.

وی گفت : در چند روز اخیر شاهد بودیم که اسرائیل و ایادی آن با ایجاد جنگ رسانه ای به دنبال آن است که مردم ما را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید و دلسرد کند، ما به آینده کشورمان اعتقاد و ایمان داریم و به طور قطع کسی که یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق می کند آب در آسیاب دشمن می‌ریزد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز