خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر صدرا :

بزرگترین معضل صدرا دو نوبته بودن مدارس آن است/ مدارس شهر فرسوده شده اند

بزرگترین معضل صدرا دو نوبته بودن مدارس آن است/ مدارس شهر فرسوده شده اند
کد خبر : ۱۵۳۷۹۵۱

رئیس کمیسیون حقوقی و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به پیگیری های انجام شده برای استقرار آموزش و پرورش در صدرا گفت: این موضوع توسط یک گروه پیگیری می شد که در رأس آن امام جمعه شهر صدرا حضور داشت، عده ای از مطالبه گران شهر، ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر، استانداری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی از سوی معانان وزیر نیز تلاش هایی شد که سرانجام به ثمر رسید.

به گزارش ایلنا، خدا کرم فیروزمند، در مراسم افتتاح ناحیه آموزش و پرورش این شهر، گفت: علیرغم اینکه آموزش و پرورش ناحیه دو برای صدرا کم نمی گذاشت، اما اینکه یک شهر با جمعیت بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر آموزش و پرورش نداشت، واقعا سخت بود و می بینیم که سرانجام وعده مسئولان به تحقق پیوست.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا با تبریک به محمدعلی‌نسب، به عنوان اولین مدیر آموزش و پرورش ناحیه صدرا، خاطرنشان کرد: ما قدم شما را گرامی می داریم و از هرآنچه لازم باشد کوتاهی نمی کنیم.

فیروزمند با بیان اینکه مدیران صدرا، مدیران توانمندی هستند اما در بعضی جهات دستشان کوتاه است، تصریح کرد: مدارس در صدرا، مدارسی بعضا فرسوده هستند که در تهیه کوچکترین امکانات هم مانده اند و نیاز است دست به دست هم بدهیم و این معضلات را به حداقل برسانیم.

وی یکی از بزرگترین معضلات شهر صدرا را مدارس دو نوبته نامید و گفت: در صدرا مدرسه ای نیست که دو نوبته نباشد و این بزرگترین چالش آموزش و پرورش صدراست.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به قول مساعد مدیرعامل شرکت عمران صدرا در خصوص مکان یابی آموزش و پرورش گفت: همه تلاش می کنیم تا جانمایی مناسبی برای استقرار آموزش و پرورش ناحیه صدرا انجام شود.

فیروزمند اظهار امیدواری کرد: با استقرار ناحیه آموزش و پرورش شهر صدرا سایر الزامات آن مانند تاسیس مدارس نمونه دولتی، استعدادهای درخشان که لازمه داشتن که اداره قوی در بخش آموزش و پرورش است به مرور فراهم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: داشتن آموزش و پرورش قوی زیرساخت های خاص خود را نیاز دارد، در حالی که آموزش و پرورش در شهر صدرا حتی از داشتن یک سالن مناسب برای انجام فعالیت های فرهنگی و برگزاری جلسات محروم است.

وی افزود: در راس کار احداث ساختمان آموزش و پرورش قرار گیرد و سپس به سایر زیرساخت ها و تلاش برای رشد کیفیت مدارس بپردازیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز