خبرگزاری کار ایران

امام جمعه همدان:

نگاه تخصصی در عزل و نصب ها مورد توجه قرار گیرد

نگاه تخصصی در عزل و نصب ها مورد توجه قرار گیرد
کد خبر : ۱۵۳۷۹۳۵

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: این استان سیاسی کاری بر نمی تابد و نیاز است نگاه تخصصی در عزل و نصب مدیران مورد توجه استاندار جدید همدان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی شامگاه چهارشنبه در آیین معارفه استاندار جدید همدان اظهار کرد: آنچه مردم از ما می خواهند خدمت است.

وی اضافه کرد: مدعیان انقلابی گری و کسانی که به فکر مردم هستند باید حامی و کمک حال دولت باشند، چرا که کمک به دولت موجب رفع گرفتاری های مردم می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مهمترین مطالبه و درخواست مردم در برهه کنونی تامین مسکن و ایجاد فرصت های شغلی است که استاندار جدید باید این موضوعات را در اولویت قرار دهد.

شعبانی‌ یادآوری کرد: ۶ ماه قبل شهید رئیسی در کشور مسئولیت داشت و کسی فکر نمی کرد در این ۶ ماه این اتفاقات بزرگ رخ دهد.

وی عنوان کرد: مسیر خدمت بسیار کوتاه و گذرا است و در این فرصت باید خدمت صادقانه به مردم، در کنار مردم بودن و تلاش برای رفع مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فیه در استان همدان ادامه داد: امروز این فرصت در اختیار مسئول دیگری قرار گرفت تا به مردم استان دارالمومنین و دارالمجاهدین خدمت کند.

امام جمعه همدان گفت: همدان چهره ها و مفاخر بزرگی در خود جای داده که برای نمونه بوعلی سینا مظهر عقلانیت و باباطاهر مظهر عرفان بوده و علم و عرفان در این دیار گره خورده است.

شعبانی موثقی بیان کرد: صنعت اول استان، کشاورزی است اما با بحران آب مواجه ایم.

وی عنوان کرد: صنعت دوم استان، گردشگری است در حالیکه همدان به جایگاه اصلی خود دست نیافته هر چند به همت دولتمروان سیزدهم هگمتانه ثبت جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: در بخش صنعت به عنوان اولویت سوم باید به بخش مسکن و اشتغال و زیر ساخت ها توجه شود همانگونه که رییس دولت چهاردهم به درستی اعلام کردند که کارها باید مبتنی بر کار کارشناسی باشد.

امام جمعه شهر همدان افزود: برای نمونه ترافیک یکی از چالش های شهر همدان است که باید برای رفع این مشکل پای حرف های کارشناسانه پلیس نشست.

شعبانی موثقی اضافه کرد: در عرصه فرهنگی پس از ۲ سال تلاش نخبگان حوزوی و دانشگاهی سند جامع فرهنگی تدوین و در شورای فرهنگی مصوب شد.

وی اضافه کرد: نباید نظر کارشناس یک وزارتخانه به نظر استاندار همدان ارجحیت داشته باشد بلکه باید بتوان فراتر از ساختارها کار کرد .

شعبانی موثقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه بیان کرد: اقدام اخیر در موشکباران رژیم صهیونیستی موجب شد که جریان مقاومت و مظلومان عالم احساس کنند صاحب و پشتیبان دارند و این اقدام موجب عزت جریان اسلامی و جریان مقاومت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز