خبرگزاری کار ایران

دادستان یاسوج تاکیدکرد؛

مراقب طمع خوارانِ حاشیه ساز در پرونده های حقوقی باشید

مراقب طمع خوارانِ حاشیه ساز در پرونده های حقوقی باشید
کد خبر : ۱۵۳۷۰۹۷

تکریم مردم در اولویت باشد

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان ارشد اداره کل راهداری این استان خواست: جلوی نفوذ افراد طمع خوار و حاشیه‌ساز که برای منافع مالی و ضرر زدن به حقوق دولت، در پرونده‌های حقوقی با شگردهای متفاوت ورود پیدا می‌کنند را بگیرید.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید وحید موسویان" در دیدار با حمیدرضا پیمانجو مدیرکل، معاونین و برخی از مدیران راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده محرومیت در مناطق روستایی خصوصاً، دسترسی آسان و ایمن این قشر زحمت‌کش و مولد تولید است.

وی، به رفع نقاط مصوب حادثه‌خیز در معابر برون‌شهری اشاره و افزود: شناسایی، مطالعه و اجرای رفع این نقاط حادثه‌خیز فرسایشی نشود، سرعت دادن در این نقاط مُنجر به کاهش تصادفات و جلوگیری از جان و مال مردم می شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ارائه خدمات به مردم، تخصص و تجربه را مُتعهدانه و دلسوزانه بکار ببندید چرا که این شاخصها در کنار هم مُنجر به راه صحیح برای فردای شما در ادامه کار خواهد بود.

موسویان با تاکید براینکه به حقوق عمومی و بیت‌المال با حساسیت توجه کنید و در شکوائیه‌های حقوقی که از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی، شرکت‌ها و سایر بر علیه اداره متبوع در شعبات دادگستری ایجاد می‌شود تا حصول نتیجه مطلوب و دفاع از بیت‌المال و حقوق عامه پیگیری و دفاع کنید، یادآورشد: تعهد شما مسئولانه باشد چرا که یک دفاع مؤثر برای صرف و صلاح دولت، تبعات دنیوی و اخروی برای شما دارد.

وی گفت: در اسناد و اوراق اداری بویژه صورت‌وضعیت‌های مالی، مدیریت مالی و تخصیصی خود را با دقت انجام دهید چرا که روند صحیح و رعایت سلسه‌ مراتب اداری از کارشناس تا مدیرکل باعث خواهد شد شاهد حجم زیاد پرونده‌های حقوقی به مراجع قضایی نباشیم.

دادستان یاسوج با بیان اینکه این رویه ورودی پرونده‌ها، باید کاهشی شود، اظهارداشت: جهت برون‌ رفت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش توسعه راه‌ها نیاز فوری به جذب اعتبارات ملی در سطح کلان داریم و این هنرِ مدیرکل هر دستگاهی است که با رایزنی مُدبرانه و استفاده از ظرفیت مسئولان عالی استان، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس که خوشبختانه در کمسیون‌های مؤثر مجلس دارای جایگاه هستند استفاده مطلوب جهت کمک به استان کنید.

موسویان به حریم راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و افزود: مواد شش و ۱۷ ایمنی راه‌ها، صراحتاً در معابر برون‌شهری دفاع از تمامیت حریم راه‌ها و تأسیسات را عنوان کرده که در این راستان باید به وظایف قانونی خود عمل کنید.

وی تاکیدکرد: در زمان ابلاغ اخطاریه‌ها به مُتعرضان، هماهنگی با مراجعِ انتظامی و مأموریت اداری، باید با حفظ تکریم مردم و در زمان مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز