خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع سال تحصیلی؛

حضور رئیس هیات گلف کرمانشاه در دبستان یاس و گسترش همکاری با مدارس"

حضور رئیس هیات گلف کرمانشاه در دبستان یاس و گسترش همکاری با مدارس"
کد خبر : ۱۵۳۵۳۴۰

رئیس هیات گلف بهمراه رئیس کمیته مینی گلف استان کرمانشاه بمناسبت سال تحصیلی جدید در  دبستان یاس حضور یافت و در  زمینه همکاری های دوجانبه با مسولان این دبستان گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، همزمان با بازگشایی مدارس الهام اکبری رئیس هیات گلف استان بهمراه  فریبا جعفری  رئیس کمیته مینی گلف این هیات در دبستان یاس حضور یافتند و ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای مسئولان و دانش آموزان این دبستان در زمینه‌ی توسعه رشته جذاب مینی گلف در بین دانش آموزان و معلمان به گفت وگو پرداختند.

اکبری  با تاکید بر اینکه در این مدرسه فضای مناسبی برای احداث زمین مینی گلف وجود دارد گفت: همانگونه که اطلاع داریم اکثر رشته های فعال ورزش گلف بصورت کلی رده سنی خاصی ندارند و به عنوان یک ورزش خانواده محور شناخته می شود. بنابراین ترویج آن در مدارس حس همدلی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را در جامعه و خصوصا در بین دانش آموزان بالاتر خواهد برد.

رئیس هیات گلف استان افزود: اگر در این مدرسه زمین های مینی گلف احداث شود، دانش آموزان و معلمان می توانند بهره لازم را ببرند و حتی می توان مسابقات درون ناحیه ای و درون استانی دانش آموزی را برگزار کرد که ضمن توسعه این رشته ورزشی می تواند شور و نشاط عمومی را نیز بهمراه داشته باشد.

اکبری با اشاره به سیاست هیات گلف استان در زمینه همکاری با آموزش و پرورش در خصوص توسعه گلف تصریح کرد: احداث زمین های مینی گلف در دبستان یاس می تواند فصل مهمی را در همکاری‌های بین ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ایجاد کند که نتایج آن بسیار مثبت خواهد بود.

وی تاکید کرد: هیات گلف استان سابقه بسیار خوبی نیز در آموزش مینی گلف و برگزاری جشنواره های دانش آموزی و حتی دانشگاهی در سطح مدارس و دانشگاه‌های استان کرمانشاه دارد بنابراین می توانیم با توسعه زمین های مینی گلف در سطح مدارسی که شرایط ، فضا و امکانات لازم را دارند علاوه بر اجرای طرح های استعدادیابی در بین دانش آموزان بزودی شاهد رشد چشمگیر این ورزش در سطح استان باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون گلف کشور ،  همچنین اشاره ای نیز به نحوه اجرای زمین های مینی گلف در دبستان یاس داشت و تصریح کرد : با توافقات صورت گرفته با موسس دبستان سرکار خانم منشی، قرار بر این شد که نقشه زمین ها در اختیار ایشان قرار بگیرد و با مساعدت و کمک های فنی هیات گلف استان این زمین ها در دبستان یاس احداث شود.

اکبری افزود: علاوه بر  همکاری در زمینه احداث زمین ها ، تجهیزات و وسایل لازم شامل پاتر و توپ های مینی گلف نیز از طرف هیات و فدراسیون گلف در اختیار این دبستان قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات گلف استان در پایان ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد احداث و بهره برداری از زمین های مینی گلف در دبستان یاس باشیم که زنگ ورزش دانش آموزان بتوانند در این ورزش نشاط آفرین و لذت بخش فعالیت کنتد که قطعا مینی گلف می تواند با ایجاد نشاط و بالا بردن تمرکز دانش آموزان به افزایش سطح یادگیری آنها نیز کمک کند تا در دروس خود موفق باشند.

در پایان این بازدید از سوی الهام اکبری از سرکار خانم دارایی عضو هیات رئیسه و سرکار خانم مظفری ریس کمیته آموزش هیات گلف استان کرمانشاه که در دبستان یاس شاغل هستند بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و تلاش های ایشان برای ترویج گلف در مدارس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز